AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #1 Skrevet 10. april 2024 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, og jeg håper ikke tråden blir stengt eller noe sånt. Jeg har og har hatt en del psykiske problem, noe som har gjort at jeg det siste året har hatt en del hallusinasjoner og grunnet dette endt opp med å slå hodet mitt hardt i veggen og i gulvet gjentatte ganger. Dette pågikk over flere måneder, ofte flere ganger om dagen. En gang fikk jeg påvist hjernerystelse, men ellers har jeg bare endt opp med sår og blåmerker. Er det noen andre som har erfaring med dette og som har opplevd konsekvenser av det i ettertid? Jeg er veldig redd for hvordan det kan ha påvirket hjernen min, selv om de tok CT da jeg fikk påvist hjernerystelse og da så alt bra ut. Også er jeg redd for at det gjør meg veldig utsatt for at ev. fremtidige slag mot hodet kan bli mye mer skadelig enn de ellers ville vært. (Jeg vet jeg sikkert burde spørre psykologen eller fastlegen om mer faglig angående dette, men jeg har opplevd en del negative reaksjoner fra helsepersonell når jeg gjorde dette, så det er vanskelig å ta opp) Lurer altså bare på andres eventuelle erfaringer med lignende. Anonymkode: 7bb29...407 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #2 Skrevet 10. april 2024 Du skriver i hvert fall godt her, og forklarer godt. Dersom CT ser bra ut, så har det nok gått bra. Du er syk, det kan du ikke noe for. Det beste du kan gjøre er å ta i mot behandling, og gjøre alt du kan for å bli frisk igjen ❤️ Anonymkode: 96c5a...cc4 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du skriver i hvert fall godt her, og forklarer godt. Dersom CT ser bra ut, så har det nok gått bra. Du er syk, det kan du ikke noe for. Det beste du kan gjøre er å ta i mot behandling, og gjøre alt du kan for å bli frisk igjen ❤️ Anonymkode: 96c5a...cc4 Takk ❤️ Jeg går fortsatt i behandling og per nå ser det heldigvis ut som om det går fremover. Er bare så redd for å ha ødelagt ett eller annet for meg selv for fremtiden ved å skade hodet. Fikk nemlig en del kommentarer om blant annet det når jeg gjorde det. At jeg måtte slutte hvis ikke så kom jeg til å få varig hodeskade og sånt. Men der og da var det eneste jeg brydde meg om at alt jeg hørte inni hodet mitt og alt jeg trodde jeg så skulle forsvinne, så da brydde jeg meg ikke om den bekymringen. Anonymkode: 7bb29...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå