Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det vanlig å bli stoppet for kontroll når man har norsk registrert bil og kjører fra Norge inn til Sverige?

Det ble jeg i dag. Ble vinka inn og de gikk gjennom bilen.

Men er det ikke mye vanligere motsatt vei? Det er vell ingenting å smugle fra Norge inn til Sverige?

De spurte hvor jeg skulle og jeg sa jeg skulle på kjøpesentret og i matbutikken der. Er ikke det vanlig da? Var etter dette at de ville ha kontroll. Også spurte de om jeg ofte er i Sverige. Er dette vanlig å spørre om også? 

Anonymkode: b76b8...5eb

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1762142-toll-kontroll-i-sverige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er vell alkohol og tobakk og snus som er vanligst å smugle og det er jo helt feil vei i motsatt retning. Er vell ingen som kjøper sånne ting i Norge med en norsk registrert bil for å kjøre over til Sverige.

Ikke drikker jeg og ikke røyker jeg og ikke snuser jeg. I tillegg så snakker jeg flytende norsk så de skjønner vell jeg kommer fra Norge da. 

AnonymBruker
6 hours ago, AnonymBruker said:

Det er vell alkohol og tobakk og snus som er vanligst å smugle og det er jo helt feil vei i motsatt retning. Er vell ingen som kjøper sånne ting i Norge med en norsk registrert bil for å kjøre over til Sverige.

Ikke drikker jeg og ikke røyker jeg og ikke snuser jeg. I tillegg så snakker jeg flytende norsk så de skjønner vell jeg kommer fra Norge da. 

Narkotika?

Menneskehandel?

Valuta undragelser.

Tyvegods til baltikum, de kunne ikke vite om du var norsk kun ut ifra reg nr på bilen din.

Anonymkode: a3fc6...708

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...