AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #1 Skrevet 10. april 2024 Er det noen som har erfaringer med Nord Kypros- Famagusta området er det en bra plass å bo i 14 dager? Anonymkode: 8f182...242
Criss Skrevet 11. april 2024 #2 Skrevet 11. april 2024 Broren min har vært der. Han syns det var fint og at det var relativt billig for hotellopphold og mat/drikke. Nå bor broren min på Kypros, så jeg vet ikke hvordan prisene fra Norge til Nord-Kypros er. Selv om jeg er halvt kypriot, så har jeg aldri vært på nord-Kypros. Men tenker å dra dit en gang.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #3 Skrevet 12. april 2024 Jeg har vært der og det frister ikke å dra tilbake. Var der på treningsreise, på denne russiske resorten litt utenfor Famagusta: A comfortable and luxurious stay in Iskele | Caesar Resort & Spa (caesar-resort.com) Ligger langt uti gokk, ser ut som blokkene på Ammerud. Dårlig mat på restaurantene, og stusselig utvalg på "butikken". Må ha taxi inn til sentrum og det var litt av et styr bare det. Men Famagusta var hyggelig, det skal sies. Fin strand og. Så hvis jeg skulle gitt noen tips ville det vært å bo inne i selve Famagusta, sånn at alt er i gåavstand. Jeg syns heller ikke det var spesielt billig der. Inne i Famagusta sentrum så kan jeg anbefale dette hotellet på stranda, der var det veldig fint. Spiste lunch der noen ganger: Arkin Palm Beach Hotel (Ammókhostos (Famagusta)) – oppdaterte priser for 2024 (booking.com) Anonymkode: 0dc83...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå