Gå til innhold

Fortsatt unormal syklus etter angrepille for 4 måneder siden!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Dessverre tok jeg en angrepille for 4 måneder siden. Det var nok lite sannsynlighet for at det kunne gå galt, men jeg turte ikke å ta sjansen. Nå, fire måneder siden angrepillen, sliter jeg fortsatt med ekstrem variasjon i menstrasjonssyklusen min. Mensen har siden angrepillen alltid vært over 10 dager forsinket. Jeg hadde veldig stabil syklus før, der mensen kom nærmest på dagen jeg beregnet den skulle komme. 

Er det noen andre som har vært i lignende situasjon? Er det noe som helst jeg kan gjøre for å få tilbake den stabile syklusen min, eller er det bare å ta tiden til hjelp?

Anonymkode: 12fe1...038

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg! Begynte å ta angrepillen etter jeg ble singel og har hatt ustabil og rar mensen siden. Men alderen min er jo ganske gammel så kan jo være det og, men synes det er rart det begynte etter jeg tok angrepillene

Anonymkode: 623db...894

AnonymBruker
Skrevet

Hvis mensen din har vært ti dager over tiden i hver syklus siden angrepillen ville jeg bare ha tenkt det var normalt. Angrepillen hindrer befrukting, ved å undertrykke eggløsning. Virket den som den skulle fikk du altså ikke eggløsning den måneden og mensen kan ha blitt forskjøvet. Om du blør mye mindre enn vanlig ville jeg ha tatt en test. I min første graviditet hadde jeg «mensen» i rundt tre måneder etterpå. (Viste seg å ikke være mensen da)🤪

Anonymkode: 25fcd...c4f

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvis mensen din har vært ti dager over tiden i hver syklus siden angrepillen ville jeg bare ha tenkt det var normalt. Angrepillen hindrer befrukting, ved å undertrykke eggløsning. Virket den som den skulle fikk du altså ikke eggløsning den måneden og mensen kan ha blitt forskjøvet. Om du blør mye mindre enn vanlig ville jeg ha tatt en test. I min første graviditet hadde jeg «mensen» i rundt tre måneder etterpå. (Viste seg å ikke være mensen da)🤪

Etter at jeg ble gravid altså… Ikke etter fødsel🫣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...