Gjest mægb Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 Hei jeg har et barn 5 år som tygger/spiser på klær. For det meste votter, skjerf, krager på jakker/gensere og sånt. Har dere noen tips på hvordan jeg venner barnet av med dette. Må kjøpe nye votter nesten hver uke . Har prøvd med pepper på tomlene på vottene men det hjelper bare litt. Når h*n er ute i snøen så går pepperet bort og tyggingen fortsetter. Nå vi er ute sammen med h*n så prøver vi å passe på at det ikke spises på klær, men i barnehagen greier de ikke det hele tiden. Så jeg håper på noen gode tips her om hvordan vi kan avenne h*n med dette.
Thomasine Skrevet 7. februar 2006 #3 Skrevet 7. februar 2006 Har ikke noen tips, men vil bare fortelle at jeg er i "samme båt"... Min 8-åring tygger på ermekantene... Blir så irritert og det ser bare så dumt ut... Han drar armene på genseren langt utover fingertuppene og sutter på genseren... Skjønner ingenting jeg... Dette skjer for det meste på favortittgenseren hans som har ekstra lange ermer. Jeg har truet med å fjerne genseren fra skapet hans om han ikke slutter og det hjelper litt for jeg ser at han prøver hardt å la være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå