AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #1 Skrevet 10. april 2024 Da vi fikk katten røytet den nesten ikke i det hele tatt. Etter litt over en måned begynte vi å merke ganske mye til røytingen. Nå ryker vel vinterpelsen, så det er vel ikke annet å vente. Men siden vi følte på at pelsen tok over huset før det også lurer vi på om det kanskje ligger i maten, siden katten ikke røytet i starten. Vi gir royal canin for kattunger. 9 måneder gammel kastrert katt. Anonymkode: c6484...f3e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #2 Skrevet 10. april 2024 Røyting blir dere ikke kvitt så lenge den er naturlig. Men dere burde forsøke kosttilskudd og vitaminer i kosten til katten. Anonymkode: e915f...4c6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #3 Skrevet 10. april 2024 Er nok vinterpelsen som skal av, tipper jeg. Kattunger røyter lite, voksne katter derimot. Det fyker pels døgnet rundt. Jeg børster min (korthåret) ofte. Anonymkode: a1165...c26
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #4 Skrevet 10. april 2024 Kjøp en god børste, og børst pus. Kan anbefale FURminator. Finnes for både langhåret og korthåret katter. De røyter gjerne mye på denne tiden av året. Anonymkode: f7cb7...9e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå