Gå til innhold

Haien Saddam forbudt i Belgia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å bruke et menneske i kunst på den måten er nå bare smakløst etter min mening da...

Skrevet

Jeg hadde i grunnen sans for den jeg da. Og Saddam kvalifiserer vel ikke til noe eget bildeforbud? :erter:

Skrevet

Jeg oppfordret ikke til forbud, men jeg sa at jeg synes at det var smakløst.

Skrevet
Kunstverket er ikke forbudt, så tittelen på tråden er misvisende. En borgermester har bestemt seg for ikke å ta det med på en kunstfestival, fordi han frykter negative virkninger for turismen. Det er en avveining han er i sin fulle rett til å foreta.

Hva har det med ytringsfrihet å gjøre?

Skrevet
Hvor er ytringsfriheten nå?

Jeg synes de er noen skikkelige idioter, multikulti-idioter, de som bruker en av våre egnes angrep på ytringsfriheten som brekkstang for å kunne si: Se, vi er ikke noe bedre enn dem!

Til multikulti-idiotene er det bare en ting å si. Dra hjem og vogg! Ytringsfriheten er en europeisk verdi. Om enn ikke alle europeere klarer å motstå fristelsen til å ville forby ytringer de ikke liker, er det like fullt en europeisk verdi, et ektefødt barn av Europa.

Ytringsfriheten er en europeisk verdi som muslimene har demonstrert at de over hodet ikke er i stand til å kunne akseptere, og langt mindre forstå. Dissidenter blant våre egne er overhodet ikke et bevis for at multikultierne har rett i sin oppfattning av at vi alle er barn av regnbuen.

Derimot er muslimenes totalt fraværende aksept for en av de mest sentrale europeiske verdier og tradisjoner et bevis for at vi er ikke alle barn av regnbuen. Det er ikke i menneskets natur å leve som et enslig individ i en fragmentert verden. Det er i menneskets natur å leve i homogene kollektiv. Mennesket er et kollektivistisk vesen.

Multikultierne bryter med menneskets natur med sitt sosiale høyrisikoprosjekt – masseinnvandringen.

Skrevet

Tråden er ryddet, for å få den på rett spor igjen.

Remyline Moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...