AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #1 Skrevet 10. april 2024 Hei, jeg bare lurer på noe. Dama er tenker ikke på sex så mye lengre. Å lurer på om det er noe jeg gjør galt hun ikke tenker på det. Eller om det bare er for sexen forfaller jo lengre vi er sammen? Anonymkode: 64032...377
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #2 Skrevet 10. april 2024 Hvorfor er dere sammen? Jeg er kvinne, nærmer meg 40 år, og det har alltid vært sånn at sex og følelser henger sammen for min del. Er det lite flørt, romantikk, interne felles greier, så daler lysten min på han. Er det krangling eller suring, eller han gjør/sier usjarmerende ting over tid, så har jeg mindre lyst på han. Hvis ikke han begjærer meg lenger eller viser at han har lyst på MEG, så daler interessen min for sex med han. Er gan uhygienisk frister det ikke med sex med han. Bruker han mye tid på runking mister jeg også lysten på han. Anonymkode: 560e7...667 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #3 Skrevet 10. april 2024 Vanskelig å svare på, men jeg tenker ikke så mye på sex når vi har hatt litt kjip/ikke minneverdig sex i det siste. Gir han meg en vanvittig deilig opplevelse derimot tenker jeg mye på sex, og er veldig lysten på mer fort. Langvarig forhold, så vi har alltid god sex egentlig (aldri direkte dårlig) ,men altså stor forskjell på godt og fantastisk, i forhold til mine tanker og lyst, så veldig oppsving når han virkelig gir meg fantastisk sex. Anonymkode: 1548b...00e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #4 Skrevet 10. april 2024 Du skriver veldig lite her? Jeg som kvinne på 30 tenker på sex hele tiden. Savner å ha sex hele tiden. Hadde det før med en fuckbuddy, men life happens, og nå dater jeg en kar som tydelig bare tenker på størrelsen sin og er sur fordi jeg har enkelte dildoer som er større en hans lem. Til tross for at det er absolutt stort nok, og altfor stort egentlig. Anonymkode: 1a874...e4c 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #5 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du skriver veldig lite her? Jeg som kvinne på 30 tenker på sex hele tiden. Savner å ha sex hele tiden. Hadde det før med en fuckbuddy, men life happens, og nå dater jeg en kar som tydelig bare tenker på størrelsen sin og er sur fordi jeg har enkelte dildoer som er større en hans lem. Til tross for at det er absolutt stort nok, og altfor stort egentlig. Anonymkode: 1a874...e4c Og du fortsetter å date en som er sur for slikt? Anonymkode: 91fe7...476 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #6 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor er dere sammen? Jeg er kvinne, nærmer meg 40 år, og det har alltid vært sånn at sex og følelser henger sammen for min del. Er det lite flørt, romantikk, interne felles greier, så daler lysten min på han. Er det krangling eller suring, eller han gjør/sier usjarmerende ting over tid, så har jeg mindre lyst på han. Hvis ikke han begjærer meg lenger eller viser at han har lyst på MEG, så daler interessen min for sex med han. Er gan uhygienisk frister det ikke med sex med han. Bruker han mye tid på runking mister jeg også lysten på han. Anonymkode: 560e7...667 Dummeste svaret .. Ekte kjærlighet handler ikke om hvor mye sex man har.😅😬 Det er nærheten også,de gode klemmene og det å elske hverandre ubetinget. Jeg er lite kåt fordi jeg er under mye stress. Betyr ikke at jeg blir dumpet eller at jeg dumper mitt livs kjærlighet. Vi har en dyp kjærlighet som er mye større enn om vi har lite sex i perioder. Heldigvis er vi samstemte på alt og verdens beste venner Dette med krangling,hygiene osv er jo en selvfølge. Er jo ikke et spørsmål en gang. Det må jo være på plass. Anonymkode: 91fe7...476 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #7 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Dummeste svaret .. Ekte kjærlighet handler ikke om hvor mye sex man har.😅😬 Det er nærheten også,de gode klemmene og det å elske hverandre ubetinget. Jeg er lite kåt fordi jeg er under mye stress. Betyr ikke at jeg blir dumpet eller at jeg dumper mitt livs kjærlighet. Vi har en dyp kjærlighet som er mye større enn om vi har lite sex i perioder. Heldigvis er vi samstemte på alt og verdens beste venner Dette med krangling,hygiene osv er jo en selvfølge. Er jo ikke et spørsmål en gang. Det må jo være på plass. Anonymkode: 91fe7...476 Dummeste svaret? Så min erfaring, min virkelighet, hvordan jeg fungerer, er det dummeste du har lest? Javel. Takk for ditt bidrag. Du er sikkert et fyrverkeri av en person å være rundt. Anonymkode: 560e7...667 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #8 Skrevet 10. april 2024 De fleste normenn har sex 1 gang i uka til 1 gang i mnd.. bare 1% har sex hvær dag.. 15 % har aldri sex.. noe å tenke på når man tror at alle har så mye mer sex enn dem selv. Men til spørsmålet.. snakk med henne på en fin måte om hvordan du kan få henne til å få mere lyst, uten å presse henne. Det kan jo henne hun bare ikke har like mye behov som deg. trenger absolutt ikke være nå galt Anonymkode: 993b1...2e7 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #9 Skrevet 10. april 2024 Tja si det. Er jo ikke sånn at alle går rundt å tenker så ofte på sex liksom. Selv tenker jeg stort sett på sex om jeg ser eller hører noe som relaterer til sex. Og at man tenker på sex betyr jo ikke automatisk at man har lyst på sex. Anonymkode: 99773...d86 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #10 Skrevet 10. april 2024 Kan jo være tusenvis av grunner til dette. Du må kanskje ta den praten med henne? Hun vet vel best om det er din skyld eller andre faktorer som spiller inn, vil jeg tro. Anonymkode: 0ce7f...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #11 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): De fleste normenn har sex 1 gang i uka til 1 gang i mnd.. bare 1% har sex hvær dag.. 15 % har aldri sex.. noe å tenke på når man tror at alle har så mye mer sex enn dem selv. Anonymkode: 993b1...2e7 Frode Thuen sier at snittet er 98ggr i året, altså ca hver 3. dag. Det interessante er ikke hvor ofte gjennomsnitts-Nordmannen har sex. Det inkluderer evig single Torhild, naboen Ronny på 96 og ektepar som er i ferd med å skille seg. Det interessante er hvor ofte mennesker i parforhold som begge oppfatter som «velfungerende» og under en viss alder har sex. Anonymkode: 20c54...bc1 1 3
Bamseklemmer Skrevet 11. april 2024 #12 Skrevet 11. april 2024 (endret) Manglende sexlyst kommer av for lite samarbeid, trening og vedlikehold av kjærlighet og sex. Fordi problem løses alltid med godt samarbeid og gode samtaler.. Det fikk jeg høre av et gammelt ektepar i 70årene.. Mannes var vist ofte leken og under skjørtet hennes, da klarte hun heller ikke å si nei.. De så faktisk ut som nyforelsket ungdom.. og dultet mye borti hverandre med kjærtegn hele tiden, mens jeg skiftet ut alle vinduene i huset deres😉 Men det må jo selfølgelig felles interresse å "kopiere" det gamle ekteparet. Jeg tror at sexlysten kan komme tilbake, men jeg tror også at mye kranglig og uenigheter dreper sexlysten til hverandre❤️🩹 Altså, det er ikke noe galt med deg, det kan komme av det jeg nettopp skrev🤗 Endret 11. april 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #13 Skrevet 11. april 2024 Antidepressiva kan også mer eller mindre fjerne sexlyst. Sikkert andre medisiner og tilstander også. Det handler ikke bare om at folk blir lei av partneren osv. Anonymkode: ebd0e...e6a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #14 Skrevet 11. april 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Og du fortsetter å date en som er sur for slikt? Anonymkode: 91fe7...476 Nope- Anonymkode: 1a874...e4c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #15 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei, jeg bare lurer på noe. Dama er tenker ikke på sex så mye lengre. Å lurer på om det er noe jeg gjør galt hun ikke tenker på det. Eller om det bare er for sexen forfaller jo lengre vi er sammen? Anonymkode: 64032...377 Det er jo umulig for oss å vite. Har du spurt dama di? Anonymkode: d401e...b1d
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #16 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 20.29): Dummeste svaret? Så min erfaring, min virkelighet, hvordan jeg fungerer, er det dummeste du har lest? Javel. Takk for ditt bidrag. Du er sikkert et fyrverkeri av en person å være rundt. Anonymkode: 560e7...667 Din virkelighet ja. Tja fyrverkeri spørs på hvilket område🤔Har hus,bil alt på stell trenger ikke teste grenser der,liker det rolige livet. Seksuelt fyrverkeri har jeg hørt at jeg er. Er sensuell av naturens side og har testet ut en del. Samt har veldig rå sex med min fantastiske kjæreste😍 Men det er virkelig den dype kjærligheten og ikke sexen i seg selv som betyr mest. Anonymkode: 91fe7...476
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #17 Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Din virkelighet ja. Tja fyrverkeri spørs på hvilket område🤔Har hus,bil alt på stell trenger ikke teste grenser der,liker det rolige livet. Seksuelt fyrverkeri har jeg hørt at jeg er. Er sensuell av naturens side og har testet ut en del. Samt har veldig rå sex med min fantastiske kjæreste😍 Men det er virkelig den dype kjærligheten og ikke sexen i seg selv som betyr mest. Anonymkode: 91fe7...476 Forstår ikke hva du kverulerer på. Er jo det jeg sier, følelsene mine for mannen er grunnlaget for hvordan sexen oppleves eller om jeg har lyst på. Anonymkode: 560e7...667 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå