AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #21 Del Skrevet 11. april 2024 kommer vel helt ann på hva det egentlig blir søkt etter også da. Vaskemaskin som streiker / ikke råd til å betale strøm-regninger / ting barna har behov for og så videre. Det er vel ikke helt det samme som at en plen har blitt ødelagt liksom. 😃 Anonymkode: a4e1a...0c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #22 Del Skrevet 12. april 2024 For noen år siden leste jeg om en som ikke hadde råd til å betale strømmen, han søkte hjelp hos Nav og forklarte at han gjerne ville ha mulighet til å lage seg litt varm mat om ikke annet. Svaret fra Nav: Kanskje du kan spørre naboene om du kan låne grillen deres? Anonymkode: c47b0...222 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #23 Del Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For noen år siden leste jeg om en som ikke hadde råd til å betale strømmen, han søkte hjelp hos Nav og forklarte at han gjerne ville ha mulighet til å lage seg litt varm mat om ikke annet. Svaret fra Nav: Kanskje du kan spørre naboene om du kan låne grillen deres? Anonymkode: c47b0...222 Akkurat det med grillen ble vel skrevet om i mediene og nav fikk kritikk. Jeg håper det var et unntak med et slikt svar. Jeg kjenner til flere som har fått god hjelp fra nav til strøm og krisehjelp til mat. Anonymkode: 217d9...c37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #24 Del Skrevet 12. april 2024 Jeg bruker mye penger på junk food, Temu og sminke. Fikk allikavel hjelp fra NAV. Anonymkode: b046b...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå