heihei1432 Skrevet 10. april #1 Del Skrevet 10. april (endret) Heihei! Jeg hadde samleie på tirsdag 26.april, alle appene jeg bruker sier jeg skulle ha eggløsning denne dagen, har de siste dagene følt meg veldig rar. Kvalme, rar murring i magen, vondt og ubehag i magen, hodepine, veeeeldig mye humørsvingninger, akne, tett nese, lite matlyst m.m Jeg bruker ikke å få alle disse symptomene ved vanlig mens, så syntes dette var rart å tok en test på søndag som var negativ (vell å merke den ble positiv etter å ligget noen timer…clearblue+), tok også noen strimler til som jeg synes var veldig svak positiv, men de vises kun på bilder. Tok også clearblue digital på mandag som viste «ikke gravid», men synes fortsatt noen har vært rart. Fikk mensen idag, men mye mindre enn det bruker å være å synes alt virker veldig rart. Litt usikker hva jeg skal tenke, overrekker nok dette, men ønsker å høre hva dere tenker. Tatt to sånn billigstrimler bra babyplan som kun hadde en strek… Skulle gjerne lagt ved bilder av alle testene, men får ikke til det.. Endret 10. april av heihei1432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #2 Del Skrevet 10. april 1 - en test blir ikke positiv av p ligge mange timer - den er da ugyldig og skal ikke avleses. Kun svar innen fristen for testen er gyldig. 2 - det kan ha vært en kjemisk - mistet tidlig. 3 - graviditetshormon og pms symptomer er så og si identiske og kan variere fra mnd til mnd uten at det har noe å si. 4 - dersom du er usikker på om det er mensen du har - vent 2 dager og ta en ny test. Babyplan er gode tester som kan stoles på. 5 - vil tro du ikke er gravid siden alle testene har vært negativ og du har fått blødning. Anonymkode: e7cbd...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå