AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #1 Skrevet 10. april 2024 Hei jeg er en 21 år gammel jente som har to sider ved meg. Jeg har lyst på kjæreste, jeg har hatt kjæreste så og si hele livet men med forskjelligere gutter. Akkurat nå har jeg vært sammen med en i 4,5 år. Og det går veldig bra. Vi krangler ikke, han er egentlig perfekt, alt jeg kunne ønsket meg og på en side kunne jeg vært sammen med han for alltid. Vi klikker helt vilt og vi er utrolig close. Den andre siden min skriker at jeg må leve litt mer. Jeg er så forvirret fordi jeg havner i sånne perioder i livet hvor jeg tenker at jeg må flørte litt, date litt og oppleve litt mer i livet. Og noen ganger tenker jeg på litt andre gutter også. og jeg er ikke alltid så kåt på han jeg er med. Vi har vært sammen i 4,5 år da så det er jo sikkert ikke kjempe unormalt. Noe som gir meg ekstremt dårlig samvittighet. For selvom det sikker høres ut som om jeg ikke burde ha kjæreste, så elsker jeg han virkelig. Og han er så bra for meg og jeg gjør mitt beste for å være bra for han og jeg egentlig vi får det til. Samtidig er jeg så redd for at jeg kanskje kommer til å angre på det. Føler meg nesten litt gift. Og det er jo kjempehyggelig det også. Jeg får så vondt av at jeg har det sånn her og igjen det kommer i perioder og jeg vet ikke hva som er rett for meg. Håper jeg ikke høres altfor egoist ut, jeg bare kan jo ikke snakke om det her med noen og jeg vil ha litt ærlige svar fra noen som kanskje har noe lignende erfaring. Anonymkode: 1173b...ec3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #2 Skrevet 10. april 2024 Ja, du bør beholde han, utifrå det du beskriver. Følelsen av uro, at du burde oppleve noe annet, nedsatt sexlyst og at du er nysgjerrig på forandring, vil komme i perioder igjen og igjen i løpet av livet. Det er helt normalt. Bedre er lære seg å leve med det tidlig i livet, enn å rote det til og angre når midtlivskrisa tar deg. Anonymkode: 7d134...f37
Gjest ZarahSweet Skrevet 11. april 2024 #3 Skrevet 11. april 2024 Vanskelig å svare på. Du er veldig ung og det er normalt å føle at en vil være fri. For noen føles det rett å være sammen med ungdomskjæresten resten av livet, for andre så trenger en å være singel og finne seg selv. Dere vil endre dere mye de neste årene. Vokse og modne. Mitt beste råd er å følge magefølelse og instinkt. De pleier å ha rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå