AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #1 Del Skrevet 10. april 2024 1. En gang for mange år siden da jeg besøkte min gamle barne og ungdomsskole (de ligger tett i tett) så skrev jeg mange små lapper og gjemte de i benker, dører, under stein, i vinduer. På de hadde jeg skrevet "Du er kul", "Du er smartere enn du tror", "Ikke bry deg om kjipe folk, heng med de snille", "Du kan bli hva du vil" osv. Jeg kjente litt på følelsen av da jeg ble mobbet tror jeg, satt der sent på kvelden på en benk å tenkte på alle de nye unge. Har ikke hatt behov for å fortelle det til noen, men så en tråd i dag som minte meg om den kvelden. 2. Jeg holdt på å ordne papirer for å bo og jobbe i et annet land en periode. På veien til et kontor går jeg forbi en skole hvor de spiller musikk og synger på innsiden. Det var skikkelig rytmisk og siden jeg var (helt) alene i gata, begynte jeg ut av det blå å danse litt for meg selv. En eldre mann kommer plutselig forbi, og istedenfor å bli ordentlig flau stotrer jeg frem på den nye språket av "jeg måtte jo bare, musikken var då god". Og til all overraskelse så begynner han også plutselig å danse. Det var over på et minutt, men da vi gikk hver vår vei så smilte vi å lo og ønsket hverandre en god dag. Vi har mange opplevelser og gjør mye når når det ikke er andre vi kjenner rundt -har du en historie du vil dele? Morsom, fin, flau, trist -hva som helst! Anonymkode: a6dd6...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #2 Del Skrevet 10. april 2024 Jeg prumpet akkurat nå. Anonymkode: 6ff29...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 10. april 2024 #3 Del Skrevet 10. april 2024 Jeg flyttet en fiolett jordløper bort fra veien en kald vårmorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #4 Del Skrevet 11. april 2024 Lykkedykker skrev (20 timer siden): Jeg flyttet en fiolett jordløper bort fra veien en kald vårmorgen. Du reddet liv! Ikke så verst start på en ny dag det Anonymkode: a6dd6...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #5 Del Skrevet 11. april 2024 Kompisen min skulle bare ha visst at jeg har pult moren hans. Anonymkode: 6b253...340 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #6 Del Skrevet 11. april 2024 En gang var jeg alt for full, og følte meg drit dårlig i magen. Så jeg endte faktisk med å bæsje i sengen. Så la jeg skylden på at det sikkert var hunden som hadde gjort det. Hunden pleide aldri å gjøre noe sånn, og det var nok en god del mer bæsj der enn det ville vært hvis det virkelig hadde vært snakk om hunden. 😀 Så kjæresten min tok med seg hunden til en dyrlege, og det ble faktisk oppdaget at hunden hadde en svulst eller noe i magesekken. Men dette var heldigvis på et såpass tidlig stadium at svulsten kunne opereres vekk, uten noen varige men. Anonymkode: 47fe3...5cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #7 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En gang var jeg alt for full, og følte meg drit dårlig i magen. Så jeg endte faktisk med å bæsje i sengen. Så la jeg skylden på at det sikkert var hunden som hadde gjort det. Hunden pleide aldri å gjøre noe sånn, og det var nok en god del mer bæsj der enn det ville vært hvis det virkelig hadde vært snakk om hunden. 😀 Så kjæresten min tok med seg hunden til en dyrlege, og det ble faktisk oppdaget at hunden hadde en svulst eller noe i magesekken. Men dette var heldigvis på et såpass tidlig stadium at svulsten kunne opereres vekk, uten noen varige men. Anonymkode: 47fe3...5cc Dette er en episode av Klovn, bortsett fra at hunden blir avlivet. Anonymkode: 246c0...ac2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #8 Del Skrevet 13. april 2024 Jeg har vært innlagt på rusklinikk. Anonymkode: 82d9e...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #9 Del Skrevet 13. april 2024 Jeg har hatt sex med en brannmann inne på brannstasjonen flere ganger. Kun han og jeg som vet. Anonymkode: 04a98...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #10 Del Skrevet 13. april 2024 Exen min var en drittsekk og manipulerte meg til de grader og var voldelig. Han var perfekt utad og ingen ville trodd meg om jeg sa noe negativt om han. Når det ble slutt, så sa jeg ingenting. Men når han fikk ny dame så gikk jeg inn for å bli venninnen hennes for å se om fyren oppførte seg dritt mot henne og. Det var han. De ble samboere, men den dagen han la sin hånd på henne så dro jeg henne ut derfra. Lot henne bo hos meg i 4 mnd mens vi sammen planla tidenes hevn. Men karma kom oss i forkjøpet. Han slo til en fyr på byen og en voldsdom på seg. I etterkant har jeg vist artikkelen om han til alle damer han snakker med for å advare kraftig om han. Han vet ikke at det er meg som ødelegger for han. Anonymkode: 626a9...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå