AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #1 Del Skrevet 10. april 2024 Skal på restaurant på mammakveld for førsteklassingen. Det er på en hverdag. Jeg pynter meg så og si aldri. Er det pynta klær man skal ha på? Kan man gå med helt vanlig klær? Anonymkode: 60d24...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #2 Del Skrevet 10. april 2024 Jeg ville gått «hverdagsfin» -med bukse og en småpen bluse eller skjorte eller en hverdagskjole eller skjørt. Ville ikke pyntet meg noe mer enn det men ville heller ikke gått med joggebukse eller komboen jeans og en veldig uformell genser. Anonymkode: b9284...593 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #3 Del Skrevet 10. april 2024 Enig med den over. Litt fin topp etc, men ikke noe mer enn det. Anonymkode: db2a7...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #4 Del Skrevet 10. april 2024 Jeg pleier å gå med en løs «dressbukse» og en bluse til. Enkle, ensfargede da. Og speakers til. Mange av de andre mødrene kommer i skjørt. Noen få i olabukse. Men mange eldre mødre her og stilen kommer kanskje litt an på hvor i landet man er. Anonymkode: 8696a...722 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #5 Del Skrevet 10. april 2024 Jeg pynter meg bare fordi det er så sjelden jeg gjør det! Går mest i treningstights eller jobbklær (uniform) ellers, så er fint med litt avveksling, og få brukt det pene da. Anonymkode: 3b291...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå