Soulshine Skrevet 10. april 2024 #1 Skrevet 10. april 2024 Hei. Jeg har fått innvilget operasjon (hysterektomi) i Mai grunnet Adenomyose i livmoren. Men for en uke siden var jeg inne på pre-op undersøkelse, da tok de en vevsprøve (biopsi) fra med sånn pimpel tror jeg det het. Men jeg har hatt kraftige blødninger med koagulert blod og murringer siden da som ikke avtar. For 2 dager siden ringte jeg gyn sengepost pga dette å kom inn på en sjekk. Da virket hun tvilende til at dette var pga undersøkelsen å bare avviste mer mer eller mindre. Men jeg vet det er det, for jeg har aldri blødninger mellom mens (skal ha mens om 8 dager) å der startet rett etter de var ferdig med undersøkelsen. Jeg lurer på om flere som har tatt vevsprøve har hatt det slik? Hvor lenge blødde du isåfall?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #2 Skrevet 10. april 2024 Har bare blødd litt etter selve prøven er tatt, det du snakker om er typisk mens for meg. Kan det være du er tidlig ute en gang? Det kan jo skje. Stress kan utsette mensen men det kan jo komme før og kanskje? Anonymkode: 8666d...97a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå