AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #1 Skrevet 10. april 2024 Jeg tenner skikkelig på å bli brukt av et par eller en dame til husarbeid, til å handle, at jeg også betaler for det. Den ydmykelsen tenner meg. Så er spørsmålet hva den på andre siden føler? Føler noen kvinner eller par at dette er pirrende å ha kontroll slikt ? Anonymkode: 68fd1...03e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #2 Skrevet 10. april 2024 Jeg kunne lekt sånn med en mann da jeg var singel. Jeg er med på litt av hvert om det er gøy for alle parter. Det måtte vært lek, ikke noen jeg var interessert i for forhold eller sånn. Anonymkode: 1c2f4...69c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #3 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tenner skikkelig på å bli brukt av et par eller en dame til husarbeid, til å handle, at jeg også betaler for det. Den ydmykelsen tenner meg. Så er spørsmålet hva den på andre siden føler? Føler noen kvinner eller par at dette er pirrende å ha kontroll slikt ? Anonymkode: 68fd1...03e Du er hjertelig velkommen hit. Har i all min tid drømt om en mann som kan gjøre husarbeid og handle til meg med sin egen lommebok ❤️ Anonymkode: e57b1...a9a 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #4 Skrevet 10. april 2024 På hvilken måte er dette ydmykende? Anonymkode: 0bb09...5cd
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #5 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er hjertelig velkommen hit. Har i all min tid drømt om en mann som kan gjøre husarbeid og handle til meg med sin egen lommebok ❤️ Anonymkode: e57b1...a9a Skriv med din bruker, så tar jeg kontakt Anonymkode: 68fd1...03e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå