AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #1 Del Skrevet 10. april 2024 Håret er flatt, glatt og blir fett dagen etter vask. Produktene sklir ut. Hva kan brukes som ikke sklir ut og som gir god volum? Anonymkode: 3ee7d...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #2 Del Skrevet 10. april 2024 Tørrshampo Anonymkode: 7931f...90e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #3 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tørrshampo Anonymkode: 7931f...90e Det sklir ut. Anonymkode: 3ee7d...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 11. april 2024 #4 Del Skrevet 11. april 2024 Du kan forsøke å bruke et BHA-serum i hodebunnen før vask noen ganger i uka. Det bidrar til å balansere talgproduksjonen og gjør håret mindre fett. Om det passer til hårfargen din, kan det også hjelpe å få lagt inn noen lyse striper. Bleking endrer strukturen i hårstrået og gjør det mer "trått" og mindre glatt. Litt usikker på hva du mener med at produkter "sklir ut", men regner med at du mener at ulike produkter mister effekten fordi håret blir fort fett? Har du forsøkt å føne håret tørt og bruke en mousse/skum for volum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #5 Del Skrevet 11. april 2024 Wow bombshell xl-large Anonymkode: 30e40...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #6 Del Skrevet 11. april 2024 Jeg prøvde hair luxious tabletter. Og jeg mener at det faktisk fungerer. Håret mitt var matt og livløst før jeg begynte. Jeg tar to tabletter (ikke de gele dingsene) hver dag. Ellers så grer jeg håret før vask, tar i litt balsam og lufttørket det. Jeg har slutta å gre håret i våt tilstand. Håret mitt er nå glansfullt og levende. Jeg synes ikke at det virker som om jeg har fått mer hår, men det jeg har er helt klart sterkere, livligere og med mye mer glans. Anonymkode: 5744e...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #7 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg prøvde hair luxious tabletter. Og jeg mener at det faktisk fungerer. Håret mitt var matt og livløst før jeg begynte. Jeg tar to tabletter (ikke de gele dingsene) hver dag. Ellers så grer jeg håret før vask, tar i litt balsam og lufttørket det. Jeg har slutta å gre håret i våt tilstand. Håret mitt er nå glansfullt og levende. Jeg synes ikke at det virker som om jeg har fått mer hår, men det jeg har er helt klart sterkere, livligere og med mye mer glans. Anonymkode: 5744e...c2b Jeg bruker også litt serum i tuppene. Anonymkode: 5744e...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå