AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #1 Skrevet 10. april 2024 Vi kommer ikke til enighet om en samarbeidsavtale. Har en vanskelig eks som nekter å skrive under på noe. Han vil diktere hvordan alt skal være, og er urimelig. Når jeg prøver å komme i møte på ting, er det ikke godt nok om det ikke er 100% etter hans vilje. Hva gjør man om man ikke får til en enighet? Vi har vært på meklingskontoret mange ganger, men opplever ikke at de kan hjelpe da de ikke har noen myndighet. Advokat er innblandet, men det blir bare frem og tilbake med mailutveksling og dyrt. Ingen løsning. Får ikke krevd utvidet barnetrygd eller bidrag om vi ikke har en avtale. Takknemling for råd. Anonymkode: f919c...330
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #2 Skrevet 10. april 2024 Hva er det dere er uenige om da? 😊 Anonymkode: 4e71e...e15
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #3 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det dere er uenige om da? 😊 Anonymkode: 4e71e...e15 Det har vært mange ting. Alt fra hvem som skal ha oddetall/partall, til hvilken byttedag som er best. Nå står det også på hvor barna skal ha sin adresse. Anonymkode: f919c...330
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #4 Skrevet 10. april 2024 Da foreslår jeg at du ber HAN utforme en avtale som han syns er ok og jobber ut i fra den. Kan være han setter opp noe som du syns er ok når han tenker at det er han som bestemmer. Etter sikkert over 15 avtaleforslag ba min advokat om dette fra far. Endte med en identisk avtale som jeg hadde foreslått 10 mnd tidligere.. Men nå trodde far det var "hans" idé. Anonymkode: 1d792...27a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå