AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #1 Skrevet 10. april 2024 For nesten 10 år siden var jeg sammen med en jeg aldri skulle vært sammen med. Forholdet gikk raskt og jeg var ikke meg selv, sto i en stor mental krise og følte jeg hadde mistet kontrollen på alt. Jeg tror aldri jeg var forelsket i denne mannen, forholdet varte et halvt år og det avsluttet med at han prøvde å penetrere meg mens jeg sov, i begge hull. Det ble min vei ut, men jeg sliter enda med dette, uten å forstå hvorfor. Har en ekkel følelse inni meg og tanken på han og dette er der nesten hele tiden, spesielt i situasjoner hvor jeg føler meg usikker på meg selv. Det sitter som en klo av skam og nederlag og ekle følelser, anger for at jeg rotet meg inn i det og fysisk ekle følelser knyttet til den siste natten. Jeg føler det ikke er forholdsmessig at jeg skal slite med dette i så lang tid, spesielt ikke det som skjedde den natten for det var ikke traumatisk. Jeg lurer derfor på om jeg bare ubevisst knytter alle negative følelser til dette, uten at det egentlig er det som ligger bak? Det er så frustrerende å ha det slik, vil bare glemme det. Har prøvd psykolog, ønsker gjerne deres tanker. Anonymkode: c8ed3...e8c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #2 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): For nesten 10 år siden var jeg sammen med en jeg aldri skulle vært sammen med. Forholdet gikk raskt og jeg var ikke meg selv, sto i en stor mental krise og følte jeg hadde mistet kontrollen på alt. Jeg tror aldri jeg var forelsket i denne mannen, forholdet varte et halvt år og det avsluttet med at han prøvde å penetrere meg mens jeg sov, i begge hull. Det ble min vei ut, men jeg sliter enda med dette, uten å forstå hvorfor. Har en ekkel følelse inni meg og tanken på han og dette er der nesten hele tiden, spesielt i situasjoner hvor jeg føler meg usikker på meg selv. Det sitter som en klo av skam og nederlag og ekle følelser, anger for at jeg rotet meg inn i det og fysisk ekle følelser knyttet til den siste natten. Jeg føler det ikke er forholdsmessig at jeg skal slite med dette i så lang tid, spesielt ikke det som skjedde den natten for det var ikke traumatisk. Jeg lurer derfor på om jeg bare ubevisst knytter alle negative følelser til dette, uten at det egentlig er det som ligger bak? Det er så frustrerende å ha det slik, vil bare glemme det. Har prøvd psykolog, ønsker gjerne deres tanker. Anonymkode: c8ed3...e8c Mtp det var kun 6 mnd er det gjerne du noe du burde ha kunnet bearbeide innen 10år. Men det har du ikke. Psykolog har du prøvd. Du må bare prøve legge det bak deg. Anonymkode: 1c50b...d3e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #3 Skrevet 10. april 2024 Kan det være en grunn til at tanker henger seg opp/går i loop for deg?. Neurodivers, psykisk sykdom e.l. Anonymkode: 9dba1...9f6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #4 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan det være en grunn til at tanker henger seg opp/går i loop for deg?. Neurodivers, psykisk sykdom e.l. Anonymkode: 9dba1...9f6 Jeg har hatt lett for å gruble og henge meg opp i ting, men føler det har blitt mye bedre. Nå er det liksom bare dette her.. kanskje fordi det er kun dette jeg tenker på, så ingenting annet får plass😅 det er umulig å ikke tenke på også, fordi det sitter så veldig fysisk. Kan være jeg alltid har kjent på slike fysiske følelser i kroppen, bare at nå henger jeg alt på denne hendelsen. Aner ikke hvordan jeg skal bli kvitt det, er så frustrerende.. Anonymkode: c8ed3...e8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå