Gå til innhold

Krise

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg ønsker seriøse svare 

Jeg er født og oppvokst i Norge. Men foreldrene er fra et land i asia. Jeg kjente på allerede i ungdomskolen at jeg tente på å være underdaning. Jeg skammer meg mye over dette og føler jeg ikke er mann nok. Så er onani noe jeg også føler skyld for. 

Jeg har undertrykket dette lenge. Men jeg klarer ikke mer. Jeg har veldig lyst til å leve ut dette nå. Er i kontakt med en dominant kvinne, som er veldig oppegående med egen hjemmeside, reiser rundt og dominerer og holder foredrag. Jeg har snakket med henne i flere dager nå, og planen var at jeg skulle møte henne neste uke. Men så har hun fått ledig time i morgen altså torsdag. For at jeg skal få møte henne i morgen , må jeg betale før kl 3 idag som en frist jeg har fått fra hende og et skjema jeg må fyllte ut som hun har sendt meg. 

Jeg har ekstremt lyst, men samtidig er jeg redd for å bli straffet av Allah. Har hjertebank og klarer ikke bestemme meg. Om jeg møter henne er jeg redd for å være dårlig Muslim og redd for straff fra Allah. Om jeg ikke møter henne, vil jeg angrer for at jeg hadde så bra mulighet for å leve ut mine fantasier. Hun reiser ofte og da kan det hende jeg ikke får møtt henne på lenge. 

Jeg lagde bruker her nå for å dele dette og for å få gode svar. 

Hva hadde du gjort i min situasjon ? Ekstremt lyst til å bli dominert vs ekstremt redd for å bli straffet av Allah? 

Håper på raskt svar. Har litt over en time på å bestemme meg 

Anonymkode: 73f86...5ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg ville ikke gjort dette nå. Denne dominante damen (eller andre) kan du møte senere. 

Religion er ikke noe jeg klarer å sette meg inn i dessverre, men i utgangspunktet synes jeg livet er for kort til å ikke prøve ut noe du virkelig elsker. 

Tips: Kvinneguiden har regler, og det å bruke overskriften riktig er en av dem. Her mangler du overskrift ihht reglene. 

Anonymkode: e29ba...8d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei.

Jeg ville ikke gjort dette nå. Denne dominante damen (eller andre) kan du møte senere. 

Religion er ikke noe jeg klarer å sette meg inn i dessverre, men i utgangspunktet synes jeg livet er for kort til å ikke prøve ut noe du virkelig elsker. 

Tips: Kvinneguiden har regler, og det å bruke overskriften riktig er en av dem. Her mangler du overskrift ihht reglene. 

Trådstarter her 

Kan jeg spørre hvorfor du mener jeg ikke bør gjøre ?

Ang regelverket , så beklager jeg. Satt meg ikke helt i det. Er veldig stresset og trenger raske råd. Beklager dersom jeg gjorde noe feil 

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg trodde at man som muslim ventet til ekteskapet med sex. 

Anonymkode: c96d6...f0e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vel, jeg trodde at man som muslim ventet til ekteskapet med sex. 

Det er riktig. Men jeg klarer ikke holde ut mer. Jeg skal ikke ha sex men bli dominert. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Trådstarter her 

Kan jeg spørre hvorfor du mener jeg ikke bør gjøre ?

Ang regelverket , så beklager jeg. Satt meg ikke helt i det. Er veldig stresset og trenger raske råd. Beklager dersom jeg gjorde noe feil 

Fordi du stresser så mye med det nå. Det virker som du ikke tenker klart. 

AnonymBruker
Skrevet

Du tenner på å være slaven til en kvinne? Det er mange menn som tenner på det.

Anonymkode: 53b74...de1

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man egentlig snu dette?

AnonymBruker
Skrevet

Er du personlig religiøs? Eller er foreldrene dine det?

Hva tror du skjer med meg som har hatt sex siden jeg var 15 år, sex før ekteskapet, onanerer hver dag? Hva kommer til å skje med deg som er så fantastisk contra hva skjer med meg som ikke pleaser Allah? 

Det er ingenting avvikende eller eksepsjonelt sært at en mann vil bli dominert av en kvinne. 

Hvor mye penger ber denne kvinnen om?

Om det er innenfor rimlighetens grenser så hadde jeg sagt kjør på. Dere kan avtale i forkant hva som er greit eller ikke. Som foreksempel at hun ikke skal ta på penisen din. 

Hva sier Allah om anallek? Er det greit med en finger eller gjenstand i rompa?

Anonymkode: 44658...81d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er riktig. Men jeg klarer ikke holde ut mer. Jeg skal ikke ha sex men bli dominert. 

Hahahaha

Skrevet

Hvor mye skal du betale? 

Livet er for kort til å ikke gjøre ting du har lyst til å gjøre. Kan ingenting om Allah, men om han elsker deg vil han vel at du skal være lykkelig?

AnonymBruker
Skrevet

Allah kan suge mine lange, hårete baller mens jeg analfister han med sluttstykket på en støvsuger.

Kast den religionen din på sjøen, og dra til fru domina og la deg bli behandlet som en muslimsk kone.

Anonymkode: 40733...43f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Allah kan suge mine lange, hårete baller mens jeg analfister han med sluttstykket på en støvsuger.

Kast den religionen din på sjøen, og dra til fru domina og la deg bli behandlet som en muslimsk kone.

Anonymkode: 40733...43f

😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...