AnonymBruker Skrevet 10. april #1 Del Skrevet 10. april Hei jeg har hatt fryseforsøk og fått satt inn en femdagers blastocyst i går. Lurer på hvilken dag det evnt fester seg? Noen som vet? Anonymkode: 57b0d...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #2 Del Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei jeg har hatt fryseforsøk og fått satt inn en femdagers blastocyst i går. Lurer på hvilken dag det evnt fester seg? Noen som vet? Anonymkode: 57b0d...f4a Sag 6-10. Så enten i dag eller 4 dager frem. Anonymkode: a5092...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #3 Del Skrevet 10. april Det er helt individuelt - på lik linje som ellers.. Men mellom innsett dag og dag 5/6 etter innsett. Noe senere det så vil det nok ikke festes. Kan da ta noe tid fra det fester seg til hcg stiger nok til å oppdages. Så anbefaler absolutt å vente med testing til dag du har fått fra klinikk. Anonymkode: 0ead1...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #4 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 12.16): Hei jeg har hatt fryseforsøk og fått satt inn en femdagers blastocyst i går. Lurer på hvilken dag det evnt fester seg? Noen som vet? Anonymkode: 57b0d...f4a Alt fra å til 6 dager.. egget kan gå i dvale første dagene, det har det gjort hos meg og jeg testet derfor veldig sent positivy. Anonymkode: abe03...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå