Gå til innhold

Sukk! Drømmer en gang i livet å møte en kvinne som er genuint kåt som også ønsker sex med meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift med flott kvinne, 3 voksne barn, villa, voff voff og Volvo. Vi har ikke hatt sex på mange år. Hun har sagt klart ifra under en diskusjon at jeg ikke får mer sex. Sexen vi hadde var fantasiløs og jeg skjønnte at jeg ikke tente henne. Har litt problemer med avising noe som ikke gjør det bedre.

Jeg er renslig ,slank og ganske velykket. Har lurt på alternativer men ennå ikke gjort noe. Har møtt flotte kvinner som gir innrykk av at de liker meg. Er "god" på flørt og virker selvsikker men skjønner ikke signaler på om vi kan gå videre.

Dette var bare et hjertesukk om at livet ikke lett slo om det ser sånn ut utenfra..

Anonymkode: 2d418...7bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det bare en ting å gjøre, viss du vil ha et sexliv. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er gift med flott kvinne, 3 voksne barn, villa, voff voff og Volvo. Vi har ikke hatt sex på mange år. Hun har sagt klart ifra under en diskusjon at jeg ikke får mer sex. Sexen vi hadde var fantasiløs og jeg skjønnte at jeg ikke tente henne. Har litt problemer med avising noe som ikke gjør det bedre.

Jeg er renslig ,slank og ganske velykket. Har lurt på alternativer men ennå ikke gjort noe. Har møtt flotte kvinner som gir innrykk av at de liker meg. Er "god" på flørt og virker selvsikker men skjønner ikke signaler på om vi kan gå videre.

Dette var bare et hjertesukk om at livet ikke lett slo om det ser sånn ut utenfra..

Du får gjøre som du vil.

Jeg hadde parkert både Volvoen og kona og funnet meg noe nytt. Sex er viktig for meg og jeg har ikke tenkt å bli i et evt sexløst forhold. Ingen andre har rett til å ta avgjørelser på vegne av mitt sexliv. Dersom jeg ønsker å ha et aktiv sexliv så bestemmer jeg det selv. 

Anonymkode: fc26e...16f

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg tror også hun (kona di) kommer til å forstå at du ikke vil lenger hvis du velger det.

Jeg er kvinne og har vært gift i 20 år med verdens beste mann. Men, jeg er bare ikke kåt lenger. Jeg har forsøkt ALT for å få tenninga tilbake, men den er ikke der lenger. Vi har sex kanskje 1 gang i måneden, noen ganger oftere noen ganger mindre.

Jeg har sagt til mannen min at jeg ikke holder han i et fengsel. Om sex er veldig viktig for han så kan jeg forstå at han ønsker å gå. Selv om jeg elsker livet mitt sammen med han. Han velger foreløpig å bli, men jeg kan ikke klandre han om han ønsker noe annet. 

Det kommer ann på hvor viktig sex er for deg kontra det livet du har nå. 

Anonymkode: c3fde...bc3

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Sexen vi hadde var fantasiløs

Var det kona di som sa dette? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om sex er veldig viktig for han så kan jeg forstå at han ønsker å gå

Hva med åpent forhold? 

Skrevet

Jeg har greid meg i 12-15 år uten kyss eller sex, så jeg holder vel ut til 15 til..

Jeg liker livet sammen ellers. Er jeg helt umoralsk om jeg skulle få sex et annnet sted en gang før det?

Skrevet
Topper og daler skrev (3 minutter siden):

Var det kona di som sa dette? 

Nei, det var meg. Hun viste ingen interesse for å finne på noe..

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk hvor mange millioner av kvinner det er der ute, som faktisk ønsker seg sex ofte. Tenk... 

Og der sitter du, med en kvinne som ikke ønsker sex, og du som ønsker.

Anonymkode: f8231...726

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
comeon skrev (1 minutt siden):

Nei, det var meg. Hun viste ingen interesse for å finne på noe..

Så hun har ikke oppgitt en grunn? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i et sexløst forhold i 15 år. Gikk greit da men visste ikke bedre. Var sammen fordi vi måtte egentlig (barn, hus) Nå med ny mann forstår jeg hva jeg har gått glipp av i alle disse årene. Fra å gå fra et sexløst, kjipt forhold til å pule til det spruter. Så mye bedre a gitt 

Anonymkode: dff18...516

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var i et sexløst forhold i 15 år. Gikk greit da men visste ikke bedre. Var sammen fordi vi måtte egentlig (barn, hus) Nå med ny mann forstår jeg hva jeg har gått glipp av i alle disse årene. Fra å gå fra et sexløst, kjipt forhold til å pule til det spruter. Så mye bedre a gitt 

Og jeg hadde ikke særlig lyst på mannen jeg hadde siden forholdet ikke var noe særlig. Nå på ny mann har jeg lyst hele tiden 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå på tantrakurs sammen, og lær dere begge en ny tilnærming til det seksuelle. 

Les og lær om kvinnekroppen. 

For at en kvinne skal oppnå og opprettholde lyst må det være nytelse ved sex. 

Anonymkode: d3d75...6f8

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Svarer på overskriften: vi er mange som har ventet lenge på akkurat det.

Anonymkode: 365cc...8dc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Svarer på oversikten.

Er dette så uvanlig da? Jeg har aldri vært sammen med noen jeg ikke begjærer. Det er en forutsetning for at jeg skal ville bli kjærester. Uten begjær er vi bare venner i min bok.

Anonymkode: fc4c8...88e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
comeon skrev (4 timer siden):

Jeg har greid meg i 12-15 år uten kyss eller sex, så jeg holder vel ut til 15 til..

Jeg liker livet sammen ellers. Er jeg helt umoralsk om jeg skulle få sex et annnet sted en gang før det?

Jeg tenker at det er veldig feigt dersom du gjør det og ikke sier noe til din kone. Det er feigt for din egen del, din kones del og også potensielt den/de andre du ender opp med å ha sex med.

Dersom du "får" sex et annet sted uten å stå for det blir du fort en veik liten faen som sniker rundt og later som om du er noe du ikke er. Det er ikke bra for psyken i lengden. Du blir nødt til å enten skru av samvittigheten eller generere masse negative følelser mot din kone for å liksom rettferdiggjøre at "hun tvinger" deg til å gå et annet sted og være noe det virker som du egentlig ikke ønsker å bli. Jeg hadde spydd av meg selv dersom jeg hadde endt opp i en slik situasjon.

Da tenker jeg det er mye bedre å foreslå et åpent forhold - eller gå. Dersom du er helt sikker på at sex-livet med din kone er over for alltid mener jeg.

Anonymkode: b9b2f...26b

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
comeon skrev (4 timer siden):

Om du ikke først gjør en avtale med din kone om et åpent forhold, så ja, da er du bare en umoralsk, utro drittsekk...

Anonymkode: f467a...209

• Nyttig 3
Skrevet

Til tittel på tråden: magisk når det skjer. Dessverre kun opplevd med elskere, ikke med hun jeg håpet på (og sånn sett "fikk", men som ekstra svigermor, venninne og mye mer. Men ikke puledyr og klinepartner, dessverre).

Mye kjent i tråden her da, bl.a om dame som mangler lyst og tenning på mann hun liker. Trist, men samliv er mer enn sex, heldigvis. Men samliv med sex høres kulere ut! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, comeon said:

Hvis dere ikke har hatt sex på 15 år så vil jeg tro din partner er såpass lite opptatt av sex at han/hun ikke tillegger det særlig betydning hverken i eller utenfor forholdet.

Kan ikke skjønne hvordan en partner som ikke vil ha sex med deg på 15 år engang kan finne på å ha en mening om sexlivet ditt og hva du evt gjør med andre. Sex er jo helt opplagt ikke noe som har noe med kjærlighet og forhold å gjøre for din partner..... 

Anonymkode: fc26e...16f

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Om du ikke først gjør en avtale med din kone om et åpent forhold, så ja, da er du bare en umoralsk, utro drittsekk...

Anonymkode: f467a...209

En partner kan ikke kreve troskap om hun/han overhodet ikke vil ha partneren. Som man reder ligger man…

Anonymkode: b9c92...990

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...