Gå til innhold

Inspirert! Hvor vanlig er det egentlig med ons?🙈😊 Og hvor mange er det vanlig å ha lagt med?😅

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv er jeg voksen, 43 år, og har kun hatt en ons i hele mitt liv. Jeg giftet meg med ungdomskjæresten og var sammen med han til jeg var 27 år. Når jeg ble singel tok det litt tid før jeg var klar for noe som helst, men jeg traff jo etterhvert menn og det ble jo noen/skulle være ons, bare at det ble mer hver gang. Altså jeg datet disse mennene en stund. Ikke at det var så mange menn, 3stk, før jeg traff en som jeg flyttet sammen med og vi var sammen i ca 3 år. Når det ble slutt var jeg 32 år, og da var jeg virkelig ferdig med menn! Trodde jeg..

Det var etter han at jeg hadde ons'en. Også traff jeg en som potensielt kunne vært en jeg kunne blitt sammen med, men det var på feil tidspunkt for begge, så vi rotet rundt i 2 år uten å bli seriøse. Grunnen til at det ble "slutt" mellom oss var fordi jeg traff han som i dag er mannen min.

Så jeg har tilsammen lagt med 8stk, på en side føler jeg det er lite, men på en annen side føler jeg at det er mange🤷‍♀️🙈 Så hva er vanlig?😊 

Gikk jeg glipp av noe iom at jeg "brukte" hele ungdomstiden på en kjæreste? Vi ble sammen når vi var 15 år og var altså sammen til vi var 27 år. Jeg innbiller meg at det gjerne er i denne perioden man er litt "vill og gal", tester litt forskjellig osv, mens eksen og jeg hadde bare hverandre. (Utenom på slutten, da det viste seg at han var utro mens jeg var gravid)

Anonymkode: 72a5b...68c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blant dem som skriver "lagt med" og i en alder av over førti er opptatt av dette, er nok tallet relativt høyt.

Anonymkode: b32a0...23b

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

og da var jeg virkelig ferdig med menn! Trodde jeg..

Trodde du ja😅det er ikke så lett å legge bort sexen på hylla.. 😉

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så jeg har tilsammen lagt med 8stk, på en side føler jeg det er lite, men på en annen side føler jeg at det er mange🤷‍♀️🙈 Så hva er vanlig?😊 

Gikk jeg glipp av noe iom at jeg "brukte" hele ungdomstiden på en kjæreste? Vi ble sammen når vi var 15 år og var altså sammen til vi var 27 år. Jeg innbiller meg at det gjerne er i denne perioden man er litt "vill og gal", tester litt forskjellig osv, mens eksen og jeg hadde bare hverandre. (Utenom på slutten, da det viste seg at han var utro mens jeg var gravid)

Anonymkode: 72a5b...68c

Jeg sitter selv i den tankeboksen, men om jeg gikk glipp av et fantastisk liv med hun første kjærsten min. Men hun var også utro, så jeg kommer aldri til å forstå hva jeg gikk glipp av i kjæresteforhold i ung alder.. Det ble mye rock`n roll, etter bedraget..

Jeg mistet antallet elskerinner når jeg passerte 100, og da var jeg fremdeles ung.. wooow tenker sikkert mange. Men sammenlignet med deg og andre i fast forhold, er jeg sikker på at du/dere har hatt mere sex enn meg? 🤔

Så det du gikk kanskje glipp av var vel rock`n roll-livet, altså følelsen å være fri og gjøre hva du vil? så fremt du liker det da? Jeg hadde blandt annet gjevngamle vennerpar som "mobbet" meg, pga av at jeg ikke hadde dame.. Da kunne jeg jo ikke si at jeg var en hurragutt, og har hatt sex med over 100 forskjellige kvinner. Forholdene deres varte bare et 10 år, for det ble for kjedelig.. og kvinnene kom til meg for for å feste, så vi endte jo opp i enighet i senga🤭

Jeg tror du er ganske så lik disse kvinnene med brudd i ung alder, det er ikke pga at vi var tørst på alkohol.. men tørst på sex og nye eventyr? Haha.. alkoholen er bare lurerier for å treffes.. Så jeg tror du er eventyrlysten TS, og litt forvirret av den søte kriblingen som aldri tar slutt. Jeg synes 8 menn var lite, du skulle ha gått for 80 når du først hadde sjansen😅

Redigert: Jeg har bare et ONS jeg husker, ikke fordi jeg var driting vel og merke.. Det var fordi vi alltid hadde gjensynsglede🥰

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet

Lagt med..?

Det finnes vel lett tilgjengelige statistikker på dette. Tror snittet er på 5-7 eller noe, men det er noen få som trekker opp snittet veldig. Har vel 12–13 bak meg, men kun 3 av disse er ONS.

Anonymkode: a14e1...725

AnonymBruker
Skrevet

Er 32 år og debuterte med han som er mannen min da jeg var 14, så har aldri hatt ons. 

Anonymkode: 88b00...1f0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ingen fast kjæreste før jeg var 28. Siden den gang har det vært 0. Før det tipper jeg at jeg hadde ett snitt på 0,8 ONS i året.

M36

Anonymkode: 0b966...7a4

AnonymBruker
Skrevet

Er 41 år, hatt sex med 8 stk. 3 lange forhold, 3 korte/useriøse forhold, 2 ons.  Jeg synes ikke det er så mye. 

Anonymkode: 22455...499

AnonymBruker
Skrevet

Er vel en del noen menn som regner meg som ett av sine ons/fwb. Men jeg har vært interessert i forhold. Greier fysisk ikke å ha sex med menn jeg ikke er interessert i og mangler også mentalr kynismen til ons og sexvennskap. 

Få jeg bare har truffet 1 kveld. Som regel har det vært flere ganger. 5-10 kanskje, som bare var 1 gang.

Anonymkode: 9adb3...3ae

AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder antall, er det ulike tall å forholde seg til - hvis du liker statistikk:

• Det vanligste antallet (typetallet) er 3
  • Medianen er rundt 8
  • Gjennomsnittet er rundt 16

Bruk det tallet du liker best selv - det virker som du ligger midt i feltet (pun intended) 😅

Anonymkode: 36dd5...859

AnonymBruker
Skrevet

Med forbehold om at jeg nok ikke er "vanlig", men heller litt i andre endren av skalaen.. jeg vet ikke helt antallet mitt på generell basis, og de fleste har vel vært mer enn one night. Så om jeg skal være veldig streng, og bare ta de som var bare EN natt.. si 15 one night stands, kanskje? Om man tar alt som startet som en klassisk one night men ble flere netter eller til og med seriøse forhold, så er tallet høyere. 

Jeg vet ikke om du har gått glipp av noe eller ei. Jeg angrer intet (joda, et par, haha), men det er ikke sånn at alle var veldig nødvendige på en måte, jeg kunne levd fint uten å ha ligget med sikkert halvparten av dem. Men det var gøy der og da. Jeg var kåt, jeg hadde sex, ferdig. Jeg føler ikke jeg nødvendigvis lærte noe eller fikk rast av meg noe eller levd noe, egentlig. Seksuelt sett har jeg utviklet meg mer med faste partnere.

Som nevnt så har jo noen one night stands utviklet seg også da, så sånn sett har det jo gitt meg en del mer enn bare en orgasme i fylla. Det har gitt meg elskere, kjærester, venner.

Anonymkode: 035c2...252

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg innbiller meg at det gjerne er i denne perioden man er litt "vill og gal", tester litt forskjellig osv

Jeg var selv veldig rolig i den perioden. Først etter 45 begynte jeg min ville og gale periode - og hadde ca 50 partnere på to år. Men tror bare jeg hadde 2-3 ons - de fleste ville ha mer.

Så du kan jo slå deg løs nå - hvis du vil da!

M50

Anonymkode: 36dd5...859

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...