Gå til innhold

Voldtok

Anbefalte innlegg

Gjest den undrende
Skrevet

Voldtok - etterpå hjalp han ofrene

OMG :overrasket:

Går det an å bli så syk? Tror denne saken gjør at kvinner får enda større traumer ved voldtekter. I alle fall de som ble voldtatt av denne mannen.

Er det forresten dette som er helteskurk eller hva det nå het, som de var tema i Criminal Minds i går? Husker ikke hva det het, ser vanligvis ikke på serien, og så på med halvt øye i går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror denne saken gjør at kvinner får enda større traumer ved voldtekter. I alle fall de som ble voldtatt av denne mannen.

En syk faen det der, det er det vel ingen tvil om. Men at traumene skulle bli større vet jeg ikke...

Nå er jo denne mannen død da, vet ikke om det er noen trøst oppi det hele, men kanskje litt

Skrevet
En syk faen det der, det er det vel ingen tvil om. Men at traumene skulle bli større vet jeg ikke...

Tror det nok kan gjøre noe med tilliten man har til fremmede.

Skrevet

Mulig, men jeg er ikke hellig overbevist om at man nødvendigvis får det verre av denne saksopplysningen. Har hatt et traume selv, og det var kjipt nok uansett

Skrevet

Og at den første trygghet, trøst og normalitet man møtte ikke var det likevel. Det må vel bli et tillegg til traumet, selv om selve voldtekten ikke blir verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...