AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #1 Skrevet 9. april 2024 Dette er litt flaut under sex spesielt... Når han koser nedover magen min. Er livredd at han kan kjenne det. En slags metallisk suraktig lukt fra inni navlen. Har veldig dyp navle. Vasker alltid nøye og tørker med q tip men likevel. Hva kan jeg bruke til å rengjøre? Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: fb62b...630
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #3 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sopp i navlen. Anonymkode: 820e0...810 Hvordan blir man kvitt det? Anonymkode: fb62b...630
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #4 Skrevet 9. april 2024 Canesten, feks. El pyrisept. Likter det det samme som det kan lukte av hullet i ørene(til øredobber)? Da bruker du pyrisept. Anonymkode: eba7e...6cc 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #5 Skrevet 9. april 2024 Kjøp hibiscub, fås på apotek. Dreper bakterier på huden. Har lyst å kjøpe selv og se im det hjelper for lukt fra underlivet. Anonymkode: 4079a...6bc
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #6 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dette er litt flaut under sex spesielt... Når han koser nedover magen min. Er livredd at han kan kjenne det. En slags metallisk suraktig lukt fra inni navlen. Har veldig dyp navle. Vasker alltid nøye og tørker med q tip men likevel. Hva kan jeg bruke til å rengjøre? Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: fb62b...630 Vask deg bedre Anonymkode: 1db3f...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #7 Skrevet 9. april 2024 To enkle grep: naturellyoghurt i navlen noen dager på rad. Bytt 3 ganger om dagen. Tørk det overflødige, men la det være noe igjen inni. Gjentas til plagene er borte. Eller vask nøye og bruk babypudder. Mye inni. Kan også la en liten bomullsdott ligge inni med pudderet. Gjentas også 3 ganger om dagen til plagene er borte. Anonymkode: 28a7e...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #8 Skrevet 9. april 2024 Tja,er du fra byen? Bremserens fra Biltema gjør susen. Disse. "fröken" produktene fra A-Derma og slik Canesten er bare for å fø legemiddelidustrien. Sprit klut. Eller "Stãdredngörning" Ellers er det jo bare å dusje navel om du har rent vann... -så en susj med parfyme. Han elsker deg selv om du lukter ei blanding mellom pultost og spekepølse. -det samme gjør nok han😉 Anonymkode: 82e2c...0eb 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #9 Skrevet 10. april 2024 Fungoral sjampo (la virke i noen minutter og skyll vekk) Anonymkode: 5ccd5...e62 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #10 Skrevet 10. april 2024 Mange rare råd her! Lukt handler som regel alltid om bakterier eller sopp. Bakterier på huden dreper du med noe bakteriedrepende. Prøv alkohol + klorheksidin. Om det ikke hjelper kan det være sopp. Da prøver du canesten, det er effektivt. Og selvsagt godt renhold (daglig vask) og hold tørt. Alt dette får du tak i på apoteket. Anonymkode: 1e359...038
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #11 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mange rare råd her! Lukt handler som regel alltid om bakterier eller sopp. Bakterier på huden dreper du med noe bakteriedrepende. Prøv alkohol + klorheksidin. Om det ikke hjelper kan det være sopp. Da prøver du canesten, det er effektivt. Og selvsagt godt renhold (daglig vask) og hold tørt. Alt dette får du tak i på apoteket. Anonymkode: 1e359...038 Fungoral fungerer og bra på sopp. Da jeg hadde hudsopp hjalp ikke canesten, da ba legen meg prøve fungoral. Det hjalp. Anonymkode: 5ccd5...e62 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #12 Skrevet 10. april 2024 Rens med klorheksidin.. Anonymkode: 0eb63...b5d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #13 Skrevet 10. april 2024 Hvordan klarer du å lukte deg selv i navelen? Anonymkode: 64dc9...28f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #14 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan klarer du å lukte deg selv i navelen? Anonymkode: 64dc9...28f Klarer du å klø deg i rumpa og lukte på fingeren? Samma greia tenker jeg Anonymkode: fd29d...b91 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #15 Skrevet 10. april 2024 Jeg har dyp navle. Uvasket lukter den det samme som uvasket rumpe. Anonymkode: a1a13...1d3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #16 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 22.57): Canesten, feks. El pyrisept. Likter det det samme som det kan lukte av hullet i ørene(til øredobber)? Da bruker du pyrisept. Anonymkode: eba7e...6cc Ja det er slik det lukter. Nesten litt metallisk, men surt på en måte. Har kjøpt pyrisept. Takk for tips. Har også canesten. Kan prøve det og. AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 23.09): Vask deg bedre Anonymkode: 1db3f...f9b Hva tror du selv? Når jeg lager ett innlegg om dette, hvor jeg beskriver det som et stort problem jeg er flau over, tror du ikke da at jeg har vasket og skrubbet flere ganger daglig? Jeg vasker meg mer enn godt nok men navlen er veldig dyp og jeg mistenker det blir liggende noe fukt. Vasker jeg for ofte blir jeg rød og sår og det svir. AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 23.12): To enkle grep: naturellyoghurt i navlen noen dager på rad. Bytt 3 ganger om dagen. Tørk det overflødige, men la det være noe igjen inni. Gjentas til plagene er borte. Eller vask nøye og bruk babypudder. Mye inni. Kan også la en liten bomullsdott ligge inni med pudderet. Gjentas også 3 ganger om dagen til plagene er borte. Anonymkode: 28a7e...cf4 Oi takk for tips men det hørtes litt styr ut med den yoghurten. Babypudder er nok kjempelurt! Takk for tips! AnonymBruker skrev (15 timer siden): Rens med klorheksidin.. Anonymkode: 0eb63...b5d Har kjøpt. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har dyp navle. Uvasket lukter den det samme som uvasket rumpe. Anonymkode: a1a13...1d3 OK. Syns ikke helt det kan sammenlignes. Jeg vasker meg uansett nesten for mye.... Så det er rart det lukter så mye. -------- Takk for alle tips! 😊 Jeg har kjøpt pyrisept/klorhexidin, Babypudder og vil også forsøke canesten. Dette er hva jeg gjør i første omgang så tar jeg det derfra. Vasket med klorhexidin i går før jeg la meg. Første morgen jeg ikke lukter pyton av navlen, så jeg skal forsøke dette videre i kombi med det andre. Pudder har jeg tro på mtp å få bort fukt. Gull med alle tips 👍 Anonymkode: fb62b...630
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #17 Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 0.12): Tja,er du fra byen? Bremserens fra Biltema gjør susen. Disse. "fröken" produktene fra A-Derma og slik Canesten er bare for å fø legemiddelidustrien. Sprit klut. Eller "Stãdredngörning" Ellers er det jo bare å dusje navel om du har rent vann... -så en susj med parfyme. Han elsker deg selv om du lukter ei blanding mellom pultost og spekepølse. -det samme gjør nok han😉 Anonymkode: 82e2c...0eb Ja dette var et jo et fantastisk tips 😉 kjører selv sykkel og har bremserens stående. At det kunne brukes til navler var nytt for meg! 😅 Anonymkode: fb62b...630
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #18 Skrevet 11. april 2024 Det sier seg selv at hvis navlen er dyp, så samler det seg rusk og svette der som andre steder. Lukten som oppstår er da vanlig. Vask med mild såpe og q-tips hver dag og spesielt før du skal ha "besøk", ts. Jeg tror det er en helt normal ting som blir omgjort til et stort problem her. Anonymkode: 75503...4ab 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #19 Skrevet 11. april 2024 Ts her. Nå har jeg renset med klorhexidin to ganger daglig, morgen og kveld, deretter tørket godt med q tip for å komme helt nedi. Deretter drysset over litt babypudder. Det lukter Ingenting (!!!!🥳) fra navlen lenger!! Tusen takk for tips! 😊 Anonymkode: fb62b...630 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå