Blackjack Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 Vi skal fornye dataløsningen vår på jobb, og jeg leter da etter et selskap som "gjør alt". Dvs de finner ut hva som trengs, kjøper det, setter det opp, og sender en regning. Men det gror jo over av forskjellige selskaper der ute! Derfor; er det noen her som har et selskap å anbefale meg? Eller gjerne flere så jeg kan sammenligne priser? Kan legge til at vi holder til i Oslo-området.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 Jeg tror det kan være smart å se etter noen som kjenner din bransje. Kommer an på hva du mener med dataløsning, selvfølgelig, om det er ren kontorstøtte som regnskap og lønn og tekstbehandling, eller om dere har spesialsystemer for bransjen deres. Hvis du sier hva bransjen er og hvor store dere er (antall brukere eller annen info), får du kanskje noen gode tips.
Catzy Skrevet 7. februar 2006 #3 Skrevet 7. februar 2006 Sjekk Hands ASA. De har flere bransjeløsninger og har nettopp kjøpt opp Nett.2.3, som driver med hosting og support. http://www.hands.no/ Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå