AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #1 Del Skrevet 9. april 2024 Noen som har erfaring med wow som er mot frizz? Anonymkode: 069f7...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. april 2024 #2 Del Skrevet 10. april 2024 Jeg har brukt den sprayen som er mot frizz. Påfører masse i nyvasket,fuktig hår før jeg føner det. Bruker børste samtidig. Den er SINNSYKT bra! Håret holder seg slett/glatt til jeg vasker det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #3 Del Skrevet 10. april 2024 Altså jeg har tynt, pistrete, tørt og krusete hår og jeg, tørå påstå, prøvd absolutt alle volumproduktene som finnes Så prøvde jeg wow bombshell (tror det skrives slik). Og nå kan volumet bli litt for mye av det gode. Jeg fåe skikkeleig Hollywoodhår. Har også prøvd en som skulle gi glans. Funka veldig bra den og, men med den kunne en ikke ha andre produkter i, og jeg er avhengig av volumprodukter. Anonymkode: cc7bb...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #4 Del Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså jeg har tynt, pistrete, tørt og krusete hår og jeg, tørå påstå, prøvd absolutt alle volumproduktene som finnes Så prøvde jeg wow bombshell (tror det skrives slik). Og nå kan volumet bli litt for mye av det gode. Jeg fåe skikkeleig Hollywoodhår. Har også prøvd en som skulle gi glans. Funka veldig bra den og, men med den kunne en ikke ha andre produkter i, og jeg er avhengig av volumprodukter. Anonymkode: cc7bb...914 Hei, jeg har samme problem med håret. Hvilket produkt i wow bombshell var dette? Setter pris på tips 🫶🌸 Anonymkode: 66c8b...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #5 Del Skrevet 10. april 2024 Jeg er produktjunkie, og har prøvd det meste. Wow xlarge bombshell, og wow dream cote er de eneste produktene jeg bruker hver gang jeg vasker og føner håret. Andre produkter jeg har prøvd er ok, men ikke noe jeg bruker fast eller kommer til å kjøpe igjen. Prisene i Norge er latterlige, da, så hamstrer opp i London. Anonymkode: 9284b...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #6 Del Skrevet 11. april 2024 30 % på alle WOW-produkter på Fredrik&Louisa nå. Anonymkode: 7637c...2ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #7 Del Skrevet 11. april 2024 Jeg føner ikke håret, kan jeg bruke wow produktene? Anonymkode: 069f7...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #8 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg føner ikke håret, kan jeg bruke wow produktene? Anonymkode: 069f7...441 Ikke de jeg nevner. Det er føning som aktiverer produktene. Når du sliter med frizz vil jeg virkelig anbefale å få inn en rutine med føing av hår, det vil løse problemet ditt, sammen med riktige produkter. Anonymkode: 9284b...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #9 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 14.01): Hei, jeg har samme problem med håret. Hvilket produkt i wow bombshell var dette? Setter pris på tips 🫶🌸 Anonymkode: 66c8b...ad4 Denne bruker jeg til volum : COLOR WOWXTRA LARGE BOMBSHELL VOLUMIZER Og denne til antifrizz: COLOR WOWDREAM COCKTAIL COCONUT-INFUSED LEAVE-IN TREATMENT 200 ML Begge må aktiviseres av varme. Derfor bruker jeg nr 2 når jeg vil redusere frizz. Nr 1 bruker jeg når jeg vil ha volum, men den reduserer frizx. Har også prøvd Dreamcoat, men igjen; jeg er ute etter volum. Anonymkode: cc7bb...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #10 Del Skrevet 12. april 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Denne bruker jeg til volum : COLOR WOWXTRA LARGE BOMBSHELL VOLUMIZER Og denne til antifrizz: COLOR WOWDREAM COCKTAIL COCONUT-INFUSED LEAVE-IN TREATMENT 200 ML Begge må aktiviseres av varme. Derfor bruker jeg nr 2 når jeg vil redusere frizz. Nr 1 bruker jeg når jeg vil ha volum, men den reduserer frizx. Har også prøvd Dreamcoat, men igjen; jeg er ute etter volum. Anonymkode: cc7bb...914 Jeg bruker begge samtidig,(dreamcoat og bombshell) og det gir volum + glattere hår og mindre flygehår. Anonymkode: 9284b...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 12. april 2024 #11 Del Skrevet 12. april 2024 Jeg liker dreamfilter. Fjerner rester av mineraler/produkter. Ikke drøy i bruk og dyrt, men bruker det noen måneder mellom hver gang. Har ikke farget hår, men har lest at det kan være effektivt for å fjerne orange skjær i blondt hår også. Håret blir litt tørt, men kurer det etterpå. Syns det virker som om håret blir mer mottakelig for pleie etter bruk. IKKE bruk den hvis håret er nylig farget, tror det heller egner seg for bleket hår. Den stripper håret ganske grundig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. april 2024 #12 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 23.46): Denne bruker jeg til volum : COLOR WOWXTRA LARGE BOMBSHELL VOLUMIZER Og denne til antifrizz: COLOR WOWDREAM COCKTAIL COCONUT-INFUSED LEAVE-IN TREATMENT 200 ML Begge må aktiviseres av varme. Derfor bruker jeg nr 2 når jeg vil redusere frizz. Nr 1 bruker jeg når jeg vil ha volum, men den reduserer frizx. Har også prøvd Dreamcoat, men igjen; jeg er ute etter volum. Anonymkode: cc7bb...914 Det står på siden til Fredrik & Louisa at man kan enten føne eller la håret lufttørke med bombshell. Jeg føner det nesten aldri, men elsker volumprodukter, så tror jeg må teste den. Hadde jeg giddet å føne håret mer enn to ganger i året skulle jeg testet dreamcoat også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #13 Del Skrevet 13. april 2024 AnonymBruker skrev (På 12.4.2024 den 14.48): Jeg bruker begge samtidig,(dreamcoat og bombshell) og det gir volum + glattere hår og mindre flygehår. Anonymkode: 9284b...262 Aha! Det var lurt! Kanskje jeg skal prøve det! Anonymkode: cc7bb...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2024 #14 Del Skrevet 13. april 2024 jukkapalme skrev (4 timer siden): Det står på siden til Fredrik & Louisa at man kan enten føne eller la håret lufttørke med bombshell. Jeg føner det nesten aldri, men elsker volumprodukter, så tror jeg må teste den. Hadde jeg giddet å føne håret mer enn to ganger i året skulle jeg testet dreamcoat også. Jeg bruker børsteføner Anonymkode: cc7bb...914 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå