Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 Åh, jeg er så lei av å være fleksibel hele tiden!! Fleksibel i forhold til jobb, arbeidsoppgaver, arbeidstider og arbeidssteder. Jada, jeg skryter av at jeg er fleksibel i alle jobbsøknader, for det er jo det arbeidsgivere vil ha, fleksible arbeidstagere som kan jobbe med hvasomhelst hvorsomhelst.. Fleksibel i forhold til fritidsplaner av alle slag. Ingenting kan planlegges mer enn to dager i forveien og alt bør kunne endres på kort varsel for man har jo mobiltelefon, må vite... Uansett hva som skal gjøres må man ta høyde for at ting kanskje, muligens kan endre seg. At noe annet dukker opp, noe mer interessant, jobbreise eller hva som helst. Hva er galt med å legge en plan og følge den?! Hvorfor må man alltid holde alle muligheter åpne til i siste liten? Fleksibilitet er kanskje egentlig bare beslutningsvegring...
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 I fleksibilitetens tyranni er det du selv som er diktator. Ta tiden tilbake. Ta livet tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå