Gå til innhold

Postnord sier pakke er levert, finner den ikke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
bvp skrev (11 timer siden):

PostHvor stoler jeg ikke på og bruker dem minst mulig, har opplevd litt for mange ganger at de leverer til et annet utleveringssted enn jeg har valgt, kjøper jeg fra USA bruker jeg vanligvis Jetcarrier selv om de bruker PostHvor til distribusjon i Norge.

Skrev du PostHvor med vilje? 😂 Passende. Her leverer de alltid til naboen i rekka bak oss, som for øvrig er ei annen gate. Huset vårt er godt merka med husnummer og navn, og karttjenester (f.eks google maps) viser tydelig hvilket hus adressa er. Mulig de kjører på måfå inn her og bare tar en wild guess. Har heldigvis en grei nabo, og nå vet jeg alltid hvor jeg finner pakkene fra PostHvor! 

Jeg liker HeltHjem best, men Posten er ikke verst, de heller. Særlig er Posten blitt mer likelig med årene, etter at de begynte å henge pakker som er for store enten på dørhåndtaket til huset eller på selve postkassa. Det upraktiske med å henge utfor postkassa, er jo eventuell tyveri. Postkassa ligger like ved gatas "hovedvei", så veldig enkelt å bare ta den med seg. Heldigvis ikke skjedd til nå.

Ser noen nevner DHL, og de leverer også til naboen uten å mukke. DHvorL. 

Anonymkode: d05e5...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg kjøper aldri noe som kan sendes med postnord hvis jeg kan velge. For å si i det sånn, jeg bestilte tre dører på et byggvarefirma og postnord klarte å rote dem vekk. Altså hvordan er det mulig å rote vekk noe så stort! 

Kundesørvis svarte i hytt og pine og sporingslenken ble ikke oppdatert. Pass på at du har alt skriftlig om du klager, og gjerne gå via den du bestilte noe fra. Det var det som gjorde at jeg fikk pengene mine tilbake. 

Anonymkode: 46411...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eller så har noen andre stjålet pakken. Er ganske mange steder der det er pakketyver

Anonymkode: b1c01...6ff

Nei, ikke her jeg bor. Ingen som går forbi her. Prøver postbudet å påstå dette, så vet jeg at han har stjålet pakken selv.

Anonymkode: 8cceb...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Postbudet som kommer fra posten kommer ikke med pakker fra postnord.

Anonymkode: 065f5...16d

Jeg vet? Jeg snakker om postbudet fra postnord. Snakker ikke om posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kjøper aldri noe som kan sendes med postnord hvis jeg kan velge. For å si i det sånn, jeg bestilte tre dører på et byggvarefirma og postnord klarte å rote dem vekk. Altså hvordan er det mulig å rote vekk noe så stort! 

Kundesørvis svarte i hytt og pine og sporingslenken ble ikke oppdatert. Pass på at du har alt skriftlig om du klager, og gjerne gå via den du bestilte noe fra. Det var det som gjorde at jeg fikk pengene mine tilbake. 

Håpløst. Jeg klaget til kundeservice og la ved forklaring i mailen, så har alt skriftlig. Har kontaktet Zalando også. Kommer ikke til å godta at de sier den er levert, når det ikke har vært noe postbud her. Da har den blitt levert til et helt annet leilighetsbygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 9.06):

Joda, postnord kjøper ofte tjenester fra posten.

Anonymkode: b4018...75a

Nei, det gjør de ikke! 

Anonymkode: 9eae4...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei, det gjør de ikke! 

Anonymkode: 9eae4...cdb

Jo. Feks aboutyou har sendt meg pakke med postnord, ble levert av posten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Post Norge suger. PostNord, Posten, HeltHjem, Bring og alle andre. 

Anonymkode: 90279...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg har hatt tre saker hos postNord på akkurat det samme, den ene gangen ble pakken funnet i en grøft av noen unge rpå vei hjem fra skolen, de andre to gangene viste det seg at det var levert til en gammel dame på en helt annen adresse og henens slektninger fant dem - og postNord to ikke noe ansvar.. 
Email korrespondansen med dem er heller ganske uproff.. og budet påsto harnakket at jeg hadde signert for pakken og det var tydelig at det ikke var min signatur :P

Anonymkode: c3daa...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...