Gå til innhold

Menn som gir seg i det øyeblikket man viser interesse tilbake

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen gi meg en logisk forklaring på dette?

Når man ikke viser interesse, er det mange som viser interesse og sender en mengde meldinger og tar kontakt, men så snart man viser interesse tilbake, blir kontakten helt borte! Jeg trodde menn ikke likte når kvinner leker "hard to get"? Jeg har lest flere innlegg der menn presiserer at de synes det er slitsomt å måtte jobbe ekstra når noen spiller "kostbar". Det er så frustrerende å få så mye oppmerksomhet og direktemeldinger, men du kan ikke gjøre noe med det fordi da virker det som om de ikke lenger er interesserte... Energien er ikke den samme, det virker som om de tenker "Åh, nå har jeg fått oppmerksomheten, nå trenger jeg ikke å gjøre noe mer".....

Anonymkode: 0b43e...07b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den logiske forklaringen er nok at du oppfatter situasjonene helt anderledes enn den egentlig er. Du valgte nok å vise interesse til noen som ikke følte det samme tilbake

Anonymkode: 60592...d8b

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den logiske forklaringen er nok at du oppfatter situasjonene helt anderledes enn den egentlig er. Du valgte nok å vise interesse til noen som ikke følte det samme tilbake

Det ville ha gitt mening hvis det handlet om min 'oppfatning', men nå snakker jeg om direkte dialog hvor de ønsker å ta meg med ut på date og maser om å møtes osv... Hva er poenget? Jeg er ikke delusjonal...

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være de kun ønsket oppmerksomheten og bli annerkjennt som attraktiv. Men er ikke sikkert de var klar over det, eller er klar over det. Kan hende de bare kjennte de ikke var innteriserte allikevel. 

Eller at de snakker med flere.

Eller finner ut at de ikke er interiserte fordi de merker at dere ikke er en match på grunn av noe. Men det trenger ikke å bety du gjør noe feil, bare at de som du kan, merker det ikke stemmer helt.

Eller kanskje helt andre grunner? Som at de ikke forventet det og ble litt redde? 

Anonymkode: b43ee...f9d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan noen gi meg en logisk forklaring på dette?

Når man ikke viser interesse, er det mange som viser interesse og sender en mengde meldinger og tar kontakt, men så snart man viser interesse tilbake, blir kontakten helt borte! Jeg trodde menn ikke likte når kvinner leker "hard to get"? Jeg har lest flere innlegg der menn presiserer at de synes det er slitsomt å måtte jobbe ekstra når noen spiller "kostbar". Det er så frustrerende å få så mye oppmerksomhet og direktemeldinger, men du kan ikke gjøre noe med det fordi da virker det som om de ikke lenger er interesserte... Energien er ikke den samme, det virker som om de tenker "Åh, nå har jeg fått oppmerksomheten, nå trenger jeg ikke å gjøre noe mer".....

Det er nok ikke genuin interesse fra disse når det blir slik. Det er den enkleste og beste forklaringen jeg kan gi deg 🙂.

Dersom det er genuin interesse, så vil vedkommende følge opp, med mindre han er usikker av seg selv ovenfor damer (noe mange gutter er).

• Nyttig 2
Skrevet

Mange som liker jakten, men som ikke er interessert i forhold.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (26 minutter siden):

Mange som liker jakten, men som ikke er interessert i forhold.

Det har jeg også merket, en fyr flørtet med meg i flere måneder, jeg flørtet litt også, vi hadde en god tone og gikk på noen dater, jeg er naturlig litt stille av meg og rolig. Da jeg hev meg rundt halsen hans og sa "jeg digger deg" så var det gjort. Etter det ble han helt off. Jeg ble kjempesåret. 

Anonymkode: 877e4...460

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 13.25):

Det tror jeg også, menn kan være ukritiske når de viser interesse, så kommer virkeligheten når hun bestemmer seg.

Anonymkode: 28adc...e82

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ikke enig i disse teoriene. (mann her) 

Da jeg var singel kunne jeg ha på sjarmen på auto og småflørte med damer jeg syntes var attraktive. Dels fordi det er artig med litt småflørting og banter uten at det ligger så mye i det, men mest for å ha kanalen åpen, for du vet ikke alltid hvor og når lynet slår ned. Kan nesten sammenligne det med å høyresveipe på mange på Tinder.  

Noen damer fant jeg raskt ut at ikke var noe for meg etter litt prat og dermed trekker jeg med ut av flørten for å ikke fortsette å gi feil signaler. Andre kan være kjempespennende og kanskje vi fortsetter slik en stund mens vi blir kjent. 

Men nå er jeg ikke singel lenger og man merker nok at jeg har sluttet å flørte og holder meg på kledelig avstand. 

Det er ikke egentlig en nøye planlagt adferd. Det meste skjer naturlig.  

Du har nok vært borti menn som småflørter litt her og der, men har flyttet fokus til noen som passer dem bedre. 

NB. Jeg har et klart inntrykk av at mange damer gjør akkurat det samme.  Tror det er urinnstinkt. 

Anonymkode: c4639...954

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes også menn som kan bli veldig selvbevisste og litt usikre dersom de plutselig får oppmerksomhet, og da særlig seriøs oppmerksomhet tilbake. De regnet kanskje med å bli avvist av deg og når du svarte positivt, ble de redde, begynte å overtenke og feiget ut.

Anonymkode: 8d207...4c6

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er gammeldags at mannen først skal vise masse interesse for så at kvinnen tar kontakt. Det er sånt ender og påfugler holder på med. Bedre om kvinnen tar initiativ fra staten av 

Endret av Majer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...