AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #1 Del Skrevet 9. april 2024 Har fått noen lyse ankelstøvletter i gave. Kan se ut som det er laget av suede-stoff. Blir de skjoldete i fargen ved impregnering, eller hva gjør man? Aldri impregnert sko før. Hva er forskjellen på om man velger å impregnere sko og om man dropper det? Anonymkode: 1378a...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #2 Del Skrevet 9. april 2024 Hva forskjellen er? De blir vannfaste… Anonymkode: a5c67...acd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 9. april 2024 #3 Del Skrevet 9. april 2024 Lyse sko i suede-ish materiale ville jeg impregnert ja... gjør det lettere å holde de rene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #4 Del Skrevet 9. april 2024 Alle sko holder seg bedre om du impregnerer dem. Anonymkode: 059e3...2a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #5 Del Skrevet 9. april 2024 Jeg impregnerer det meste. De du beskriver, egentlig alt semsket, impregnerer jeg alltid. Det er så lett at de blir stygge. Det finnes egen impregneringsspray for semsket skinn. Anonymkode: c823c...917 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #6 Del Skrevet 9. april 2024 Nei, impregnerer ikke joggesko som ikke skal være vanntette i utgangspunktet, eller andre vanlige stoffsko for sommerbruk. Semsket skinn ville jeg impregnert med egnet impregnering. De har så lett for å bli stygge hvis ikke. Anonymkode: 573db...e48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #7 Del Skrevet 9. april 2024 Takk for svar. Men når lyse sko impregneres, endrer de farge/utseende noe da, eller blir de seende helt like ut etterpå? Anonymkode: 1378a...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #8 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Men når lyse sko impregneres, endrer de farge/utseende noe da, eller blir de seende helt like ut etterpå? Anonymkode: 1378a...674 Jeg impregnerer alle mine sko. Synes de virker litt mørkere rett etterpå, men det er sikkert bare er fordi de blir våte av sprayen. Anonymkode: 26929...6fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå