AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #1 Skrevet 9. april 2024 Jeg så på telefonen til samboeren min. På snapchat er øverste bestevenn en han la til for 1 mnd siden. De er ikke venner på Facebook eller instagram. Hun er i begynnelsen av 20 åra, og samboer er 39 år. Er det en nettsted man kan sjekke ut om hun selger bilder/videoer gjennom snap? Anonymkode: 4d1a4...7fd
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #2 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg så på telefonen til samboeren min. På snapchat er øverste bestevenn en han la til for 1 mnd siden. De er ikke venner på Facebook eller instagram. Hun er i begynnelsen av 20 åra, og samboer er 39 år. Er det en nettsted man kan sjekke ut om hun selger bilder/videoer gjennom snap? Anonymkode: 4d1a4...7fd Du kan jo Google brukernavnet og eventuelt navnet hennes hvis du vet det. Men for meg hadde det ikke betydd noen ting. Det er mer enn nok at han hadde hatt ei dame som han ikke er venn med som bestevenn på snap. Det er lugubert uansett. Anonymkode: 5e351...954 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #3 Skrevet 9. april 2024 Hvordan har du du fått tak i denne infoen? Du spurte hvem det var og hvor gammel hun var, og om de var venne på face/insta, og fikk svar på det, men han vil ikke fortelle deg hvilket forhold de har? Anonymkode: 7115d...8a2 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #5 Skrevet 9. april 2024 Hvis din første tanke når han har en ukjent kontakt på snap er å lure på om han kjøper tvilsomme bilder, har dere antagelig større problemer i forholdet å fokusere på... Jeg lurer også på hvordan du vet alt dette, hva du gjorde på telefonen hans i utgangspunktet og hvorfor du ikke bare kan spørre ham? Anonymkode: 52054...46a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #6 Skrevet 9. april 2024 Hva har alder med noe som helst å gjøre? Hun er voksen og kan ta egne valg. Anonymkode: 08c5f...f0d
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #7 Skrevet 9. april 2024 Hvorfor vil han ha henne på snap??? Det lukter litt av det… Anonymkode: 8f17c...d97 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå