AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #1 Skrevet 9. april 2024 Håper jeg kan få litt innspill og hjelp her. Jeg bestilte en time hos bilverksted 1, avbestilte denne timen to uker før oppsatt tid fordi jeg fikk et bedre tilbud hos bilverksted 2. Fikk en mld fra bilverksted 1 i dag, en uke før opprinnelig oppsatt time hos de, med spørsmål om hvorfor timen var avbestilt og at de har bestilt deler til bilen. Kan vi holdes økonomisk ansvarlig for de delene som er bestilt? Anonymkode: c532b...77a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #2 Skrevet 9. april 2024 Nei, det kan du ikke når du avbestilte i så god tid. Anonymkode: a3cdf...4ea
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #3 Skrevet 9. april 2024 Ja, dere kan holdes ansvarlig for deler verkstedet har bestilt på vegne av dere. At dere har avbestilt en uke før spiller ingen rolle så lenge delene er på vei. Anonymkode: 02aef...1de 1
Mt3 Skrevet 9. april 2024 #4 Skrevet 9. april 2024 Du kan holdes ansvarlig om det ble avtalt ved timebestilling at delen skulle bestilles og denne da er bestilt før du kansellerte timen. De burde egentlig hatt et system som gjorde at de fanget opp problemet og informerte deg når du avbestilte timen.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #5 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, dere kan holdes ansvarlig for deler verkstedet har bestilt på vegne av dere. At dere har avbestilt en uke før spiller ingen rolle så lenge delene er på vei. Anonymkode: 02aef...1de Det er ikke korrekt. Verkstedet har garantert returordning for bestilte deler. Dette er "prisen" for å drive business. Anonymkode: a3cdf...4ea 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #6 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, dere kan holdes ansvarlig for deler verkstedet har bestilt på vegne av dere. At dere har avbestilt en uke før spiller ingen rolle så lenge delene er på vei. Anonymkode: 02aef...1de For noe tull. Deler kan returneres. Anonymkode: 7bfcb...431 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #7 Skrevet 10. april 2024 AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 8.35): Det er ikke korrekt. Verkstedet har garantert returordning for bestilte deler. Dette er "prisen" for å drive business. Anonymkode: a3cdf...4ea AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 8.41): For noe tull. Deler kan returneres. Anonymkode: 7bfcb...431 Ikke alle deler er returnerbare, og dersom kunden bestiller en time og ber om bytte av en slik del, gjerne spesialbestilt så kan det være vanskelig/umulig med retur… Anonymkode: 9149d...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå