Gå til innhold

Lastet ned tinder- menn som skriver meldinger alltid.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å opplevd at en jeg liker kun er «på» når han har lyst på sex til å bruke minst 24t hver gang etter sex på å svare på ei mld har jeg lyst på en mann som gidder å svare på meldinger etter sex da det er da jeg kunne trengt bekreftelse mest. Er det noen menn som forstår det ? At mld etter sex er viktig for noen av oss damer???

Anonymkode: a1543...563

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mitt tips er å bli bedre kjent før du hopper til sengs. På den måten får du luket ut de useriøse. 

Anonymkode: 66706...fb4

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Menn er forskjellige, og de fleste er ikke tankelesere. Noen menn har erfart at det å være for «på» skremmer damer. Andre er mer interessert i verbal kommunikasjon enn å sende mange meldinger.

Kanskje du kan kommunisere dette tydelig? Evt gå for menn som kommuniserer mye skriftlig?

Anonymkode: 77b5e...908

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du har sex med menn du ikke kjenner annet enn gjennom tekstmeldinger? Er det noen damer som forstår hvordan menn tenker? 

Det finnes damer du lett har sex med og det finnes damer du vier livet ditt til. 

Anonymkode: 60257...d63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Så du har sex med menn du ikke kjenner annet enn gjennom tekstmeldinger? Er det noen damer som forstår hvordan menn tenker? 

Det finnes damer du lett har sex med og det finnes damer du vier livet ditt til. 

Der misforsto du. Jeg har hatt sex med samme mann i flere år mem gjenganger er iskald etter sex så har gått lei. Blir ødelagt emosjonelt  av dette her. Derfor ønsker en som klarer å sende en mld etter sex ved neste jeg treffer.

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Der misforsto du. Jeg har hatt sex med samme mann i flere år mem gjenganger er iskald etter sex så har gått lei. Blir ødelagt emosjonelt  av dette her. Derfor ønsker en som klarer å sende en mld etter sex ved neste jeg treffer.

Ok. Så du har hatt fast partner i mange år, men skal dumpe ham fordi han ikke sender sms etter dere har hatt sex. Ok.  🙄

Et par ting, bare så du er litt virkelighetsorientert:

1

Menn får faktisk en hormonell reaksjon etter sex som gjør de litt mindre emosjonelle og mer rasjonelle etter sex. Komikeren Dr. Berglund har en egen greie på det i et av showene sine. Ja, det er en greie. Mange blir rastløse etter å stå opp, de kommer på at de har glemt å betale et  par regninger, tenker på hva de skal ha til frokost osv. 

Personlig liker jeg å bli liggende lenge etter sex og bare nyte (såfremt vi har tid) og jeg sender mld ganske jevnlig uavhengig av når vi har hatt sex. 

2

Du kan finne gode partnere på Tinder, men det store flertallet er ute etter å ha sex med deg og aldri kontakte deg igjen etterpå helt og holdent. 

Kan hende du lykkes bedre med å oppdra typen din hvis dette er hans eneste feil. 

Men lykke til 😉

M49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok. Så du har hatt fast partner i mange år, men skal dumpe ham fordi han ikke sender sms etter dere har hatt sex. Ok.  🙄

Et par ting, bare så du er litt virkelighetsorientert:

1

Menn får faktisk en hormonell reaksjon etter sex som gjør de litt mindre emosjonelle og mer rasjonelle etter sex. Komikeren Dr. Berglund har en egen greie på det i et av showene sine. Ja, det er en greie. Mange blir rastløse etter å stå opp, de kommer på at de har glemt å betale et  par regninger, tenker på hva de skal ha til frokost osv. 

Personlig liker jeg å bli liggende lenge etter sex og bare nyte (såfremt vi har tid) og jeg sender mld ganske jevnlig uavhengig av når vi har hatt sex. 

2

Du kan finne gode partnere på Tinder, men det store flertallet er ute etter å ha sex med deg og aldri kontakte deg igjen etterpå helt og holdent. 

Kan hende du lykkes bedre med å oppdra typen din hvis dette er hans eneste feil. 

Men lykke til 😉

M49

Dette forsto du ikke helt. Hun får ingen anerkjennelse av den hun har sex med. Han fryser henne ut og blir kald etter sex. Så er han tilbake neste gang han vil ha sex. Alt er på hans premisser. De er ikke kjærester.

Anonymkode: d1f62...39b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Etter å opplevd at en jeg liker kun er «på» når han har lyst på sex til å bruke minst 24t hver gang etter sex på å svare på ei mld har jeg lyst på en mann som gidder å svare på meldinger etter sex da det er da jeg kunne trengt bekreftelse mest. Er det noen menn som forstår det ? At mld etter sex er viktig for noen av oss damer???

Ja noen, ikke alle av de som bryr seg da. Sex får du som kvinne bare med å knipse, kvitt deg med menn som ødelegger selvfølelsen din.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette forsto du ikke helt. Hun får ingen anerkjennelse av den hun har sex med. Han fryser henne ut og blir kald etter sex. Så er han tilbake neste gang han vil ha sex. Alt er på hans premisser. De er ikke kjærester.

Anonymkode: d1f62...39b

... i motsetning til de fleste mennene på Tinder mener du? 

(ja, mulig jeg har litt tungt for det) 

AnonymBruker
Skrevet

Det er et tegn på at han ikke bryr seg så veldig. Hadde avsluttet og søkt videre. 

Anonymkode: bc74a...762

• Nyttig 1
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Det var da voldsomt til selvbilde da. Du tror du snakker for menn generelt, ser du også Napoleon når du ser deg sjøl i speilet?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble å skrive til han at jeg ikke skal sende flere mld etter denne det er ingen vits.

Svar: hadde ikke tilgang til tlf derfor🙄. Det tror han at jeg skal tro på? Han har hvertfall 2 mobiler, hvis ikke 3. 

Dra til sjøs!

Men matcha endelig med en på tinder som ikke bor så langt unna. Han svarer nå i hvertfall enda😂

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok lurt å avklare hva man forventer før man innleder noe sånt. Jeg tenker det ikke er naturlig å ha så mye kontakt utover å avtale møter når det kun er snakk om et rent seksuelt forhold? Men det varierer nok fra person til person. Et vanlig forhold derimot så forventer man jo kontakt i mellom. Da forventer man jo at personen skal bry seg om deg. For kun sex hadde jeg ikke forventet det.

Jeg er kvinne forresten

Anonymkode: c254e...b84

AnonymBruker
Skrevet

Han har kun et seksuelt forhold til deg, derfor

Anonymkode: a5ac0...c6b

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper ikke hva du ønsker, de du ligger med er sine egne individer med egne ønsker og behov. De gjør som de vil.

Ønsker du menn som begjærer det og ønsker å være med deg må du velge de du kan få på den måten. De du ligger med nå har du tydeligvis ikke sjans på annet enn for sex

Anonymkode: a6e55...807

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...