Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greien med at du sitter i telefon på et utested og en kompis blir etterpå sjekket med lommelykt og spurt hva han har tatt. og dere bytter utested og du går senere inn samme stedet og går på do, vekter banker på og spør hva du har «tatt» og sier jeg hørte du «sniffet» og lyser inn og ber det gå ut og snakke «du er utestengt» Sjekket meg ikke, men hva er poenget med det? Hvorfor gjør de det?

Anonymkode: 75dd0...362

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 1082a...aa7

AnonymBruker
Skrevet

De gjør det fordi de ikke ønsker dop på utestedet sitt.

Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det

Anonymkode: d216b...421

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De gjør det fordi de ikke ønsker dop på utestedet sitt.

Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det

Anonymkode: d216b...421

Joda, de kan godt ønske det. Men loven sier noe annet.

Anonymkode: cd7fe...88b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg hadde verken tatt noe eller hadde noe på meg på tidspunktet. men mulig folkene jeg omgås med? da de driver med det..

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig overskrift..🙃

Anonymkode: 59a0c...b5d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva er greien med at du sitter i telefon på et utested og en kompis blir etterpå sjekket med lommelykt og spurt hva han har tatt. og dere bytter utested og du går senere inn samme stedet og går på do, vekter banker på og spør hva du har «tatt» og sier jeg hørte du «sniffet» og lyser inn og ber det gå ut og snakke «du er utestengt» Sjekket meg ikke, men hva er poenget med det? Hvorfor gjør de det?

Poenget er at utestedene ikke er interessert i å ha folk som tar dop der, det skjønner du vel selv?

Anonymkode: 1e90d...1db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar ikke dop.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tar ikke dop.

Da vil du bli sjekket, så få bli der videre. Problem løst. Men de må sjekke fordi det er for mye dop, derfor ble jeg positivt overasket over at noen faktisk har tatt tiltak mot det. 

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ja, men jeg hadde verken tatt noe eller hadde noe på meg på tidspunktet. men mulig folkene jeg omgås med? da de driver med det..

På tidspunktet? Ja da fant de jo riktig gjeng, bra jobba av dem. 

Anonymkode: 33fb8...78f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja okei, ja så bra. Det er en stor gjeng. og vakten gikk frem og tilbake og styrte på begge stedene jeg var på.

AnonymBruker
Skrevet

Men du er da vel glad for at vekterne kaster ut folk de mistenker for å ha dop? Du vil da vel ikke omgås slike folk når du skal kose deg på byen?

Anonymkode: 3d80b...044

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men ikke gøy å bli utestengt selv. men bra de blir oppdaget.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er du ruset ?

Hæææ

Anonymkode: bb27f...f4f

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...