Gå til innhold

Ekstreme smerter i skulder (?)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvor det kommer fra. Er vondt fra skulderen til overarmen og helt ned til hånda + bak øverst i ryggen og oppover på Høyre side av nakken. Alt er på høyresiden ellers hadde jeg virkelig mistenkt hjerteinfarkt eller noe sånt.. 

Kom på onsdag, våknet med smerter og det fortsatte ut fredagen. Stod på slalåm lørdag og søndag og da var det ingen smerter. Men idag våkner jeg igjen med smertene. Nå er det verre. Samboeren min masserte meg istad og fant en muskelknute i nedre del av skulder, ble kvalm når han masserte den pga smerter. Den ble borte, men nå har jeg helt sykt vondt. Nå hjelper ingen stillinger og det å ligge på rygg er helt umulig. 

Føles som en konstant krampe. Prøvd voltaren men funker ikke. Er jo mest sannsylig muskulært så er jo ikke vits med lege? Har høy smerteterskel , men vil si dette er 8/10 på smerter. Føler jeg har nedsatt kraft i hele Høyre arm også.. 

Anonymkode: 3daf4...f03

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Lysttil skrev (30 minutter siden):

Tror du er såkalt inpingement i skulderen, at nerven i kragebeinet er litt i klem, du kan prøve å tøye

Ja det er mulig. Men jeg får NULL avlastning? Ja det blir enda vondere når jeg strekker ut armen frks, men det er konstant vondt, har ingen pause der jeg er smertefri, ingenting hjelper 

Anonymkode: 3daf4...f03

AnonymBruker
Skrevet

Er det nyoppståtte symptomer som du ikke har hatt før så er det legetime materiale Spesielt kvinner må sjekke seg om de får slike smerter ut av det blå da vi kan ha helt andre symptomer på feks hjerteinfarkt enn menn.

Tror dette er muskulært da men er det nye smerter som du ikke har hatt før sjekk det ut. Tar 10-15 min med ekg så vet du at det ikke er noe alvorlig iallfall.

Anonymkode: d8c06...bc8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...