Kamsi Skrevet 8. april 2024 #1 Del Skrevet 8. april 2024 Noen som har tips?☺️ har lyst å ta med 11 åringen min i høst på en tur bare meg og han. Lurte litt på London eller Berlin. en plass hvor det er gøye ting for dies alder som museum og litt div. Erfaringer ?🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #2 Del Skrevet 8. april 2024 Var i alle fall alltid disse turene jeg selv likte best som barn og ung tenåring. Uansett hvilke interesser man har er det alltid noe å gjøre. Enten dere velger London eller Berlin, så kommer dere til å få en bra tur Anonymkode: d3809...4f9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #3 Del Skrevet 8. april 2024 Hadde med 10 åring til London for 2 år siden. Vellykket tur! Barnet snakker om turen enda👍 Masse for barn i den alderen😊 Anonymkode: 5b75b...a83 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #4 Del Skrevet 8. april 2024 Hva med Edinburgh? Skikkelig Harry Potter stemning, og veldig mye fint å se. Var der med min 11åring i fjor, og han sa det var den fineste byen han har vært i. Ellers er jo Paris og London sikre vinnere med barn i den alderen. Anonymkode: dbe03...7a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #5 Del Skrevet 9. april 2024 Mine barn (11 og 13) elsker London. Jenta pga shopping og musicals, gutten pga engelsk fotball, stadiumtur osv. Begge elsker storbyvibbene der, dra med toetasjes buss gjennom flotte londongater osv. Gøy å være et sted der de kan få praktisert engelsk. Anonymkode: 5403d...73b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #6 Del Skrevet 9. april 2024 London, uten tvil. Berlin er en spennende by, men egentlig ikke veeeldig interessant for barn (i forhold til London). London har et vell av tilbud som passer for en 11-åring, uansett hva slags interesser eller preferanser barnet har. Det skal godt gjøres at en London-tur blir feil. Anonymkode: e8e03...eb7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #7 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva med Edinburgh? Skikkelig Harry Potter stemning, og veldig mye fint å se. Var der med min 11åring i fjor, og han sa det var den fineste byen han har vært i. Ellers er jo Paris og London sikre vinnere med barn i den alderen. Anonymkode: dbe03...7a0 Henger meg på denne! Edinburgh er perfekt. Mindre avstander i byen også. Sjarmerende i gamle byen, flott i New Town. Slottet, Dynamic Earth, Edinburgh Zoo, Camera Obscurer, The Chocolatarium osv. shopping og restauranter Perfekt by med en 10-åring. Anonymkode: 51c92...da1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #8 Del Skrevet 9. april 2024 Kamsi skrev (19 timer siden): Noen som har tips?☺️ har lyst å ta med 11 åringen min i høst på en tur bare meg og han. Lurte litt på London eller Berlin. en plass hvor det er gøye ting for dies alder som museum og litt div. Erfaringer ?🥰 Når på året? Anonymkode: ce95d...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #9 Del Skrevet 9. april 2024 Har også vært til London med tiåring. Hun hadde det bra, men opplevde også byen som bråkete og stressende. Hadde valgt en annen, litt mindre by. Edinburgh er veldig koselig. Stockholm og København er også gode alternativer. Anonymkode: 168df...b8d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamsi Skrevet 9. april 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Når på året? Anonymkode: ce95d...32e Høsten☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #11 Del Skrevet 9. april 2024 London blir aldri feil! Anonymkode: 5488e...8aa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 9. april 2024 #12 Del Skrevet 9. april 2024 Har vært med sønnen min i flere storbyer, men han likte Budapest og Barcelona best. Masse gøy å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #13 Del Skrevet 9. april 2024 Hatt m barn til både London, Berlin, København og Paris av de større byene. London er aldri feil og der kan dere velge og vrake i musicals og show og 11 åringen vil like det(og forstå det) Berlin er en by med mindre mennesker, du får ikke den der gå i kø og store folkemengderfølelsen. Masse spennende historie der og korte avstander. Store varehus, kulturtilbud og fine museer. Paris er en nydelig by med yrende liv, butikker og museer. København er kortere vei, da ville jeg fått med meg tivoli. Anonymkode: ed38b...621 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #14 Del Skrevet 10. april 2024 Jeg har hatt med barn til flere storbyer. Null stress! Det er barnevennlige ting å gjøre i alle storbyer, for det bor barn i alle storbyer. Lett opp løpet til å passe barnet. London har mye kult å se + en tur innom Harry Potter studios er gøy, vi var også på et stort museum som var gratis. I Berlin var vi på aquarium og innendørs legoland, vi kunne fint ha dratt til Dyreparken. I Paris har vi vært en tur i Disneyland. I Barcelona brukte vi noen timer på stranda. Køben er helt nydelig med barn, der er zoo og tivoli et bra alternativ. I Stockholm er skansen og naturhistorisk museum supert. I tillegg til Grøna Lund. Anonymkode: 54f2a...5ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #15 Del Skrevet 10. april 2024 Kamsi skrev (På 9.4.2024 den 20.51): Høsten☺️ Da vil jeg gått for Edinburgh🥰 Anonymkode: ce95d...32e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamsi Skrevet 11. april 2024 Forfatter #16 Del Skrevet 11. april 2024 Men hva med Barcelona? Noen som har vært der med barn og har noen forslag til kjekke ting å gjør der?☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #17 Del Skrevet 11. april 2024 London! Jeg var der med datteren min våren hun ble 10. Hun fikk snakket masse engelsk (og forstod viktigheten ved å lære språk), hun fikk ansvaret for å finne tube-rutene vi skulle ta, og hun elsket byen og menneskene. Spesielt markedene var populære. Vi var også i Harry Potter-studioet, men skulle nok sett flere av filmene før vi dro, vi spiste på Sky garden (fantastisk utsikt, må bestille bord lenge før), så Lion King-musikalen, diverse landemerker og bare koste oss. Kjempefint med kvalitetstid, og hun likte veldig godt å se bygg de har lært om på skolen (Big Ben, London Eye, Buckingham Palace). Veldig glad vi reiste og fint å se hvor mye turen inspirerte henne. Anonymkode: 2dbd3...977 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #18 Del Skrevet 11. april 2024 Jeg var der for en stund siden, før de begynte å hate turister og spraye tourists go home på veggene.... Det var helt OK, selvsagt utrolig flott og spennende arkitektur, men ikke den samme koselige stemningen som i f.eks. London. Du må passe veldig på verdisaker, for eksempel. Ville heller valgt en annen spansk by hvis jeg reiste med barn. Anonymkode: 5403d...73b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #19 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var der for en stund siden, før de begynte å hate turister og spraye tourists go home på veggene.... Det var helt OK, selvsagt utrolig flott og spennende arkitektur, men ikke den samme koselige stemningen som i f.eks. London. Du må passe veldig på verdisaker, for eksempel. Ville heller valgt en annen spansk by hvis jeg reiste med barn. Anonymkode: 5403d...73b Altså Barcelona, som du spurte om, TS Glemte å presisere Anonymkode: 5403d...73b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamsi Skrevet 11. april 2024 Forfatter #20 Del Skrevet 11. april 2024 Valget faller nok på London. Har vært der 4 ganger før selv så føler meg litt «kjent» som gjør det lettere når jeg tar med meg ungen min. De har uendelig med ting å gjør der å tror vi skal storkose oss! Tusen takk for svar alle sammen 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå