Gå til innhold

Tror jeg har en FWB MEN...

Anbefalte innlegg

Gjest Calaska
Skrevet

Hatt sex med en som sier han bare vil ha sex. 

Men tenker jeg vil ha han. 

Har avtalt å møte han til helgen. 

Ja... Jeg vil gjerne ha svar med dere som har strevd med det og fått han til slutt da. 

Jeg vil møte han helt til han skjønner at han vil ha meg. 

Tror han sliter med sorg. Etter andre og livet. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare parker det.

Du vil bare bli såret 

Menn som har bestemt seg for at du kun er bra nok til sex, ombestemmer seg ikke uansett hvor magisk den sexen er.

Han kommer til å gå inn i ett forhold som garanterer 20 år med drittsex uten å blunke, heller enn å velge deg.

Nekt han sex. Punktum.

Anonymkode: 0759d...912

• Liker 9
  • Nyttig 5
Gjest Calaska
Skrevet

Ja det kan sikkert stemme. Eller andre har andre erfaringer. Men jeg lurer meg selv og tenker at da har jeg i det minste en å ha sex med.

Jeg bør avslutte, jeg trodde aldri jeg skulle komme i denne situasjonen. 

AnonymBruker
Skrevet
Calaska skrev (34 minutter siden):

Ja det kan sikkert stemme. Eller andre har andre erfaringer. Men jeg lurer meg selv og tenker at da har jeg i det minste en å ha sex med.

Jeg bør avslutte, jeg trodde aldri jeg skulle komme i denne situasjonen. 

Trodde ikke jeg heller. Man lever hele tiden i håpet. Jeg har fjasa med min i 4år så tro på mannen når han sier det er bare sex han vil ikke endre seg. For din egen del. Si hva du ønsker. Får du nei. Knip igjen beina ellers vil du bli hekta og såra gang på gang.

Du vil få smuler kun når det passer han. Etter en runde med sex blir det iskaldt fra dem. De bruker ett døgn på å svare på en mld og du blir sittende der og føle deg dum og aldri bra nok.

Si fra hva du vil ha. Gjorde jeg han prøvde til han fikk meg i seng igjen og like kaldt etterpå. Det er etter sex jeg trenger kontakten mest  men det forstår de selvsagt ikke eller har null interesse av.

Beste løsning kutt ut sex’en. Regner med det må finnes bedre FWB enn dette der en faktisk kan være snille mot hverandre og behandle hverandre med respekt i det minste og det bør være ett vennskap der … ellers blir fokuset kun sex. Jeg takler det dårlig kjenner jeg.

Ellers kunne det ha fungert fint da jeg har ingen interesse av ny samboer. Men god venn med fordeler hadde vært flott. 

Anonymkode: f2576...923

• Liker 3
Gjest Calaska
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trodde ikke jeg heller. Man lever hele tiden i håpet. Jeg har fjasa med min i 4år så tro på mannen når han sier det er bare sex han vil ikke endre seg. For din egen del. Si hva du ønsker. Får du nei. Knip igjen beina ellers vil du bli hekta og såra gang på gang.

Du vil få smuler kun når det passer han. Etter en runde med sex blir det iskaldt fra dem. De bruker ett døgn på å svare på en mld og du blir sittende der og føle deg dum og aldri bra nok.

Si fra hva du vil ha. Gjorde jeg han prøvde til han fikk meg i seng igjen og like kaldt etterpå. Det er etter sex jeg trenger kontakten mest  men det forstår de selvsagt ikke eller har null interesse av.

Beste løsning kutt ut sex’en. Regner med det må finnes bedre FWB enn dette der en faktisk kan være snille mot hverandre og behandle hverandre med respekt i det minste og det bør være ett vennskap der … ellers blir fokuset kun sex. Jeg takler det dårlig kjenner jeg.

Ellers kunne det ha fungert fint da jeg har ingen interesse av ny samboer. Men god venn med fordeler hadde vært flott. 

Anonymkode: f2576...923

Det er trist men sikkert sant. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare slutt å prøv med engang. Denne manne blir det kun sex med. Prøver du hardere over tid, går du derfra med kjærlighetssorg. Jeg ventet i tre år fordi han «elsket» meg. Så bare slutt!

Anonymkode: 59b46...fbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere holdt på, og hvordan er forholdet ellers?

Anonymkode: f6ca7...e57

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bare parker det.

Du vil bare bli såret 

Menn som har bestemt seg for at du kun er bra nok til sex, ombestemmer seg ikke uansett hvor magisk den sexen er.

Han kommer til å gå inn i ett forhold som garanterer 20 år med drittsex uten å blunke, heller enn å velge deg.

Nekt han sex. Punktum.

Anonymkode: 0759d...912

Det lukter svidd, at du har brent deg noen ganger 😂

Anonymkode: 5b3cc...1b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det lukter svidd, at du har brent deg noen ganger 😂

Livserfaring heter det. 

Anonymkode: 59b46...fbf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du? 

Anonymkode: ee66f...81f

• Liker 2
Skrevet

Om det i det heletatt skal finnes et ørlite håp om at han skal finne ut at det er deg han vil ha så må du i hvertfall date andre, så når du treffer han nå til helgen så ha en date klar allerede til rett over helgen som du såklart forteller om til denne fwb. Du kan gjerne gni inn at du skulle ønsket han var klar for et forhold men at du får bare fortsette jakten iom at han ikke er det.

Han har vært 100% ærlig om sine ønsker, så da bør du la han gå når ditt ønske er så totalt forskjellig. For din egen del, han har ingen følelser involvert i dette fwb forholdet (ikke som han ser i hvertfall)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde det samme, ble veldig gode venner å hadde fantastisk sex, var masse sammen i perioder, hadde en felles interesse vi drev med sammen osv. Det holdt i nesten 3 år. Vi ville nok aldri det samme rett å slett. Skal aldri inn i et forhold basert på sex igjen. 

Anonymkode: 93e32...3b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Calaska skrev (10 timer siden):

Hatt sex med en som sier han bare vil ha sex. 

Men tenker jeg vil ha han. 

Har avtalt å møte han til helgen. 

Ja... Jeg vil gjerne ha svar med dere som har strevd med det og fått han til slutt da. 

Jeg vil møte han helt til han skjønner at han vil ha meg. 

Tror han sliter med sorg. Etter andre og livet. 

FWB er ofte veldig vanskelig, fordi sex griper så dypt i følelseslivet til mange av oss, og det er nesten umulig å holde følelser og sex atskilt. Det blir lett bare rot. Spesielt vanskelig for kvinner som har en helt annen emosjonell tilknytning til sex enn det menn har.

Anonymkode: 24231...5fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn er ganske enkle. De plasserer oss i kategori uforpliktende motto eller kjærestemateriale. Er du ute etter kjæreste burde du ikke gå inn i FWB, siden vi kvinner ofte utvikler følelser for de vi har sex med over tid. Menn derimot kan ha masse sex med en kvinne og si fine ting uten at de engang vurderer under noen omstendigheter å ha et forhold med oss.

Anonymkode: 61a6e...b4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

*morro, ikke motto😅

Anonymkode: 61a6e...b4e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Menn er ganske enkle. De plasserer oss i kategori uforpliktende motto eller kjærestemateriale. Er du ute etter kjæreste burde du ikke gå inn i FWB, siden vi kvinner ofte utvikler følelser for de vi har sex med over tid. Menn derimot kan ha masse sex med en kvinne og si fine ting uten at de engang vurderer under noen omstendigheter å ha et forhold med oss.

Dette kan jeg som mann skrive under på. Hvis han i tillegg er så ærlig at han sier du er FWB-kategorien, glir du garantert ikke på magisk vis over i kjærestematerialegruppa. 

Anonymkode: d5352...e16

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå videre, tro meg dette vil du ikke. Jeg fikk min til slutt etter ÅTTE år, det er ikke verdt det.

Anonymkode: c9e77...692

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette kan jeg som mann skrive under på. Hvis han i tillegg er så ærlig at han sier du er FWB-kategorien, glir du garantert ikke på magisk vis over i kjærestematerialegruppa. 

Anonymkode: d5352...e16

Vel, det har vel skjedd, og det kan skje igjen. 

Så du må ikke ødelegge for alle de nye, unge og virile playerne der ut.

Skrevet

Nei og nei og atter nei. Vær så snill, spar deg denne lidelsen. Det finnes andre der ute som er ute etter det samme som deg. Ikke kast bort tid på dette.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gå videre, tro meg dette vil du ikke. Jeg fikk min til slutt etter ÅTTE år, det er ikke verdt det.

Anonymkode: c9e77...692

Hvor lenge varte det?

Anonymkode: f6ca7...e57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...