Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor dyrt skal det egentlig være for en overmadrass til en seng da! :sjokkbla:

Skulle hatt en overmadrass med dim 180x200. Noen som har tips hvor jeg kan få tak i det? Ønsker IKKE å ruinere meg i en ellers så regningsfylt periode av året...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den over koster 445,- i str 180x200!!!!

Synes du det var dyrt eller billig?

Skrevet

445kr for overmadrass er jo faktisk veldig billig?

Gjest Very Victoria
Skrevet

445 kroner for en overmadrass til dobbeltseng? Er den tykkere enn et A4 ark?

Skrevet

Men den er jo tynn som en lefse da... Jeg har overmadrass som er noe tykkere, den kostet 600 og noe, men jeg ser nå at jeg skulle ha lagt ennå mer penger i den

Skrevet

Der jeg har sjekket koster de jo fra 3000,- ... Skeidar og bohus feks...

Skrevet
445 kroner for en overmadrass til dobbeltseng? Er den tykkere enn et A4 ark?

Ikke mye i hvert fall ;) . Det eneste poenget med en så tynn overmadrass, må jo være å beskytte madrassen under.

For en overmadrass til en dobbeltseng må man regne med å betale minimum 2 - 3.000 kroner. Relativt dyrt ja, men skal det være noen vits i, må den ha en viss tykkelse og kvalitet. Hvis ikke, kan man jo bare kjøpe en madrassbeskytter. Det har IKEA til et par hundrelapper.

Skrevet

Leit at en overmadrass skal koste mer enn en to ukers ferie... Kanskje jeg skal droppe ferien i år. ;)

Skrevet
Der jeg har sjekket koster de jo fra 3000,- ... Skeidar og bohus feks...

De fleste av dem har trekk som enkelt kan tas av og vaskes på 60 grader. Det har f.eks. ikke de dyreste overmadrassene hos IKEA. Vaskbart trekk forlenger jo levetiden betraktelig da...

Skrevet

Vi kjøpte overmadrass på Jysk og er godt fornøyd med den. Mener vi betalte like under 1000,- for 150x200.

Skrevet
De fleste av dem har trekk som enkelt kan tas av og vaskes på 60 grader. Det har f.eks. ikke de dyreste overmadrassene hos IKEA. Vaskbart trekk forlenger jo levetiden betraktelig da...

Det er jo alltid sånn at jo mer man spytter i, desto bedre kvalitet og egenskaper er det på produktene man får...

Skrevet
Vi kjøpte overmadrass på Jysk og er godt fornøyd med den. Mener vi betalte like under 1000,- for 150x200.

Jysk ja! Der har jeg ikke undersøkt..:)

Skrevet (endret)
Det er jo alltid sånn at jo mer man spytter i, desto bedre kvalitet og egenskaper er det på produktene man får...

Ofte er det desverre slik, ja... Nå synes imidlertid jeg det er bedre å betale f.eks. 3.000 i år og slippe å kjøpe ny overmadrass de neste 5 - 6 årene, enn å betale 1.500 hvert eller hvert annet år.

Krever ikke så mye finregning for å se at det lønner seg også, selv om man må låne pengene...

Endret av Leo
Skrevet

Der jeg jobber selger vi stjernemadrassen,

den billigste overmadrassen koster i 3cm 740,- og i 5cm 1520,-

anbefaler deg 5cm.

bon apetitt ;)

Skrevet

Hvis avtagbart trekk er viktig, har IKEA en overmadrass som heter TORSMO som har det. Den er 4,5 cm bred og koster under tusenlappen for 180 cm.

Vi har den som er hakket dyrere, den han glidelås, men trekket er stoppet fast i madrassen. Man kan altså vaske den, men må stoppe den på nytt.

Skrevet

Jeg har også vært frustrert ang overmadrasser. Hvor var overmadrasser for 20 år siden, liksom? Nå blir vi tvunget til å kjøpe dem fordi de fleste vanlige madrasser som blir produsert har fjærene rett opp til overflata, og det går ikke an å komme utenom.

Jeg har en billig overmadrass som jeg kjøpte hos jysk for et par hundre kroner (har 1,20 bredde på senga). Den kan fint vaskes, og det er eneste funksjonen jeg trenger, så min madrass er bare et slags beskyttelseslag mellom meg og senga...

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

vi har trekk som kan tas av og vaskes, men jeg får det jo ikke inn i vaskemaskinen!

og da er det det samme om det er vaskbart eller ikke... ;)

Endret av Fruktfat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...