AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #1 Del Skrevet 8. april 2024 Om noen uker har vi bryllupsdag , og jeg er helt blank for idéer. Vi skal ut og spise, men jeg vil gi en liten ting i tillegg. Han har alt han trenger pluss litt til, så noe symbolsk er kanskje svaret? Prisklasse opptil 2 000 kr. Noen tips? Anonymkode: 86efa...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #2 Del Skrevet 8. april 2024 Hvor mange år? Anonymkode: 0f63f...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-mamma Skrevet 8. april 2024 #3 Del Skrevet 8. april 2024 Hva med en opplevelse? Billetter til teater, konsert eller mudikal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gentleman59 Skrevet 8. april 2024 #4 Del Skrevet 8. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Om noen uker har vi bryllupsdag , og jeg er helt blank for idéer. Vi skal ut og spise, men jeg vil gi en liten ting i tillegg. Han har alt han trenger pluss litt til, så noe symbolsk er kanskje svaret? Prisklasse opptil 2 000 kr. Noen tips? Anonymkode: 86efa...fcd En lekker fyllepenn. Du får masse lekker til den prisen, sjekk https://www.tudos.no/ - de har super kundeservice og masse kvalitetsvarer. En fyllepenn er alltid med ham - han ser den og tenker på deg. Endret 8. april 2024 av Gentleman59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #5 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor mange år? Anonymkode: 0f63f...0b9 30 A-mamma skrev (9 timer siden): Hva med en opplevelse? Billetter til teater, konsert eller mudikal? Det bruker han å gi til meg Gentleman59 skrev (9 timer siden): En lekker fyllepenn. Du får masse lekker til den prisen, sjekk https://www.tudos.no/ - de har super kundeservice og masse kvalitetsvarer. En fyllepenn er alltid med ham - han ser den og tenker på deg. Takk for tipset Anonymkode: 86efa...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 11. april 2024 #6 Del Skrevet 11. april 2024 (endret) Billetter til show eller tur? Jeg synes gjerne opplevelser sammen er best. Det kan ikke bli for mye, tenker jeg. Eventuelt en klokke? Endret 11. april 2024 av Kålrota Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #7 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 21.22): Om noen uker har vi bryllupsdag , og jeg er helt blank for idéer. Vi skal ut og spise, men jeg vil gi en liten ting i tillegg. Han har alt han trenger pluss litt til, så noe symbolsk er kanskje svaret? Prisklasse opptil 2 000 kr. Noen tips? Anonymkode: 86efa...fcd Fleshlight Anonymkode: bbe4d...310 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå