AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #1 Del Skrevet 8. april 2024 Da tenker jeg på feks Ariana Grande og Dua Lipa Anonymkode: b045e...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #2 Del Skrevet 8. april 2024 Bor man i Bergen, er dette den eneste platen man med stor sikkerhet kan få kjøpt på vinyl: Anonymkode: e9cde...4d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #3 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Bor man i Bergen, er dette den eneste platen man med stor sikkerhet kan få kjøpt på vinyl: Anonymkode: e9cde...4d7 Den burde alle med platespiller ha i samlingen sin 😃 Ts Anonymkode: b045e...ec4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 8. april 2024 #4 Del Skrevet 8. april 2024 Størst mulighet er nok Apollon eller Rocade. Apollon er berømt over hele Norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #5 Del Skrevet 8. april 2024 bvp skrev (25 minutter siden): Størst mulighet er nok Apollon eller Rocade. Apollon er berømt over hele Norge. Kanskje jeg kan spørre om de vil bestille popmusikk som de vanligvis ikke selger? Ts Anonymkode: b045e...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 8. april 2024 #6 Del Skrevet 8. april 2024 (endret) Kan godt tenkes at de bestiller, er uansett verdt ett besøk etter det jeg har hørt, Apollon skal være den eneste platebutikken med skjenkerett. Endret 8. april 2024 av bvp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #7 Del Skrevet 9. april 2024 bvp skrev (22 timer siden): Kan godt tenkes at de bestiller, er uansett verdt ett besøk etter det jeg har hørt, Apollon skal være den eneste platebutikken med skjenkerett. Ja man kan ta en GT mens man ser på plater🍹 Ts Anonymkode: b045e...ec4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå