IRA23 Skrevet 8. april 2024 #1 Del Skrevet 8. april 2024 Heisann alle sammen!🙂 Jeg har det man kan kalle et bukseproblem jeg håper noen av dere kan gi meg en løsning på. Jeg har et par sorte bukser jeg liker veldig godt, men de tiltrekker seg veldig mye støv, og jeg mener mye støv. Jeg har de samme i en annen farge(grønn) men med den er det null problem, så det skjønner jeg ikke helt. Den sorte varianten blir full av støv på null tid og det ser ikke særlig sjarmerende ut. Derfor ville jeg høre med noen her om det er noe noen vet man kan gjøre med det for å sørge for at stoffet ikke tiltrekker seg så mye støv. Alle svar tas imot med stor takk! Hilsen Ira23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet 8. april 2024 #2 Del Skrevet 8. april 2024 Vask med skyllemiddel? Det får ofte statiske i stoffet til å slippe tak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IRA23 Skrevet 8. april 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 8. april 2024 FrkSolsikke, det har jeg prøvd. Men kanskje det ville vært en ide å gjøre det flere ganger etter hverandre? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 8. april 2024 #4 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg har også en slik bukse. Det hjelper litt å tørke den i tørketrommel, men ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet 8. april 2024 #5 Del Skrevet 8. april 2024 Putte natron i vaskemaskinen, er også et gammelt kjerringråd. 😁 Eller så får man kjøpt sånn antistatisk spray man kan spraye på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå