carlberner1 Skrevet 10. april 2024 #41 Del Skrevet 10. april 2024 On 4/8/2024 at 8:23 PM, Latinamami said: Hvor mye er fint å ta? Mins mulig = ingenting. Nå er jeg kylling og skeptisk til å "fikse" på skrotten, men jeg er ikke den eneste: jeg satt tre uker med torax-dren (punktert lunge) fordi legevitenskapen helst ville unngå inngrep. Altså tre uker sykehusseng med medisinsk oksygen i håp om å unngå enkel kirurgi på 20-30 minutter. Og så snitter og injiserer og tatoverer folk kosmetisk over en lav sko?? Fatt det den som kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #42 Del Skrevet 10. april 2024 Latinamami skrev (4 timer siden): Jeg liker ikke lyse leppestifter. Bruker kun mørke nyanser. Har hatt komplekster for leppene så lenge jeg kan huske 😔 bruker mye carmex for det forstørrer bittelitt for en kort periode, men jeg vil ha varig store fine lepper, kanskje dobbelt lverlepper av det jeg har nå eller tredoblet kan være fint! Gå til en flink behandler og betal heller litt mer for det 😊 Skjønner hva du mener, tror du kan få en veldig fin balanse og symmetri hvis noen som er skikkelig flink får utført det 😊 Anonymkode: 5b759...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå