Gå til innhold

Ghosting etter 4 mnd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en type som jobber delvis i Australia. Vi melda og skreiv ca en «roman» ( mengde-referanse)  i ca 11 uker. Mye erotikk. Nærmest Cupido-nivå . Møttes i mars. Full klaff , trodde jeg, men stusset over noen utsagn. Ble mye sex og alkohol, men kanskje ikke den erotikken man oppnår ved ro og tillit uten adrenalin. Han spanderte alt og var gentleman på alle ekstravagante måter. Jeg setter pris på dette , men det er verdier og humor jeg vil ha. Han har ikke gitt lyd fra seg på en uke etter vi var sammen 24/7 i 6 dager i mars. Er jeg ghostet komplett ? Idiotisk naiv ? Dette er en intelligent mann. Damevant. Humoristisk. Jeg har også opplevd «noen liv.» Hvorfor tar han ikke kontakt ? Finnes det 56-åringer som vil la en «sjelevenn» gå fløyten fordi han er en player? Trenger ikke kvinneguiden-nettroll som vil vise fingern for å få En bedre kveld, men setter pris på noen ærlige tilbakemeldinger. 

Anonymkode: d6155...270

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper han trenger litt space etter så mye tid sammen. Ville sendt en melding eller snap og hintet opp gjensyn? 

AnonymBruker
Skrevet

Han tar ikke kontakt fordi han ikke ønsker eller klarer det. Hvorfor utover det, er ikke så interessant, tenker jeg.

Anonymkode: d994d...b2e

• Liker 1
Skrevet

Vel når hele relasjonen er bygget på sex, og det er der man starter, så er det dette man får.

Dette skriker jo «fuck boy».

Nå har han vel funnet ei ny, og du er utgått. Sånn er det når man er med på den type lek.

Hvis det er en med verdier og humor, så for all del ikke start med erotikk og ligg fra starten. Da starter du i helt feil ende, og det er dømt til kollaps om det er noe mer du var ute etter.

Ta lærdom, og ikke gi deg selv bort slik fra starten.

Menn som «lovebomber» og overøser deg og skal ligge samme fra dag 1 er så rødt flagg som man får det 🚩

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde hørt fra ham om han var interessert i noe mer.

Tydelig at han har fått det han var ute etter, og så er han ferdig med deg. Sånne typer går gjerne fra dame til dame.

Anonymkode: 22f0b...c09

AnonymBruker
Skrevet

om du ikke har hørt fra han etter dere møttes så var han nok bare ute etter den tiden dere var sammen. En som virkelig er interessert ville aldri gjort slikt. Gå videre. 

Anonymkode: 0d5e9...e4d

Gjest ZarahSweet
Skrevet

Du var et eventyr. En mann som er interessert vil vise det og iallefall ikke ignorere deg.

Skrevet

Det var spenningen og oppbygningen til sex han var ute etter, og nå som det er gjort er moroa over og antiklimaks nådd. Dessverre. Selv om dere holdt det vamt i flere uker i forkant, så kan menn også være veldig tålmodige når det er sex i vente. Men som det skrives av flere her, det er å starte i feil ende. Da må du ta det for det det var. En pirrende lek/eventyr, men ikke noe mer. Hvis du er interessert i noe seriøst så MÅ du ikke begynne i den enden. Har gjort det samme selv, og lært.

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke ghostet etter 4 mnd. Dere møtte hverandre første gang i mars, så du er vel i tilfelle ghostet etter 1 uke. Chatting med fremmede betyr absolutt ingen ting, du må ikke legge noe i det. Man aner ikke om man har tiltrekning før man møtes fysisk. Tenker det bare ikke var full klaff fra hans side, som du selv skriver så var det tydelige ulikheter der. Han burde selvfølgelig gitt beskjed om at han ikke er interessert i noe mer om han var en oppegående mann. Så han viser jo at han er en feiging her. jeg tenker du bare skal være glad for at du er kvitt han. Og ta lærdom av det.

Anonymkode: a387f...5b2

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du er ikke ghostet etter 4 mnd. Dere møtte hverandre første gang i mars, så du er vel i tilfelle ghostet etter 1 uke. Chatting med fremmede betyr absolutt ingen ting, du må ikke legge noe i det. Man aner ikke om man har tiltrekning før man møtes fysisk. Tenker det bare ikke var full klaff fra hans side, som du selv skriver så var det tydelige ulikheter der. Han burde selvfølgelig gitt beskjed om at han ikke er interessert i noe mer om han var en oppegående mann. Så han viser jo at han er en feiging her. jeg tenker du bare skal være glad for at du er kvitt han. Og ta lærdom av det.

Anonymkode: a387f...5b2

Han viser jo ikke at han er en feiging. Han viser bare at hun var lett å snurre, og når er det over :) 

Anonymkode: 9b082...3fc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...