AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #1 Skrevet 8. april 2024 Jobber ekstra og setter meg opp på vakter. Nå blir det sånn at barnet skal ha innleggelse de dagene jeg jobber. Får jeg betalt for vaktene siden de allerede er satt opp? Anonymkode: 77600...44f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #2 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jobber ekstra og setter meg opp på vakter. Nå blir det sånn at barnet skal ha innleggelse de dagene jeg jobber. Får jeg betalt for vaktene siden de allerede er satt opp? Anonymkode: 77600...44f Du må søke pleiepenger, så skal du få betalt for de vaktene du egentlig skulle ha jobbet ja. Lege på sykehuset må skrive pleiepenge-søknad, så be om det mens dere (barnet) er innlagt 😊 Anonymkode: f9c4a...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #4 Skrevet 8. april 2024 Pleiepenger som personen over sier! Anonymkode: b10e9...2fd
atropos Skrevet 8. april 2024 #5 Skrevet 8. april 2024 Legen skriver ikke pleiepengesøknad, men ellers stemmer det. Legen skriver en legeerklæring som du bruker når du skal søke pleiepenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå