Gå til innhold

Betalt for flybillett gjennom norwegian men reservasjonen "finnes" ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte via norwegian men så kom det opp en feil etter transaksjonen. Når jeg går inn på banken så ser jeg at det har blitt trukket penger fra reservasjonen av reisen, men når jeg går inn på norwegian så finnes ikke denne reservasjonen. Får jeg pengene automatisk tilbake eller må jeg kontakte norwegian?

Anonymkode: f1c72...565

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro dette tilbakeføres når reservasjonen slettes etter 2-3 dager. Men for sikkerhets skyld hadde jeg ringt og spurt om kjøpet ble gjennomført. 

AnonymBruker
Skrevet
isw skrev (4 minutter siden):

Jeg vil tro dette tilbakeføres når reservasjonen slettes etter 2-3 dager. Men for sikkerhets skyld hadde jeg ringt og spurt om kjøpet ble gjennomført. 

Takk for svar. Jeg ringte dem og de sa at hvis transaksjonen har feilet, så vil jeg få pengene tilbake på kontoen om ca 2 dager. Får håpe det, siden det blir utrolig frustrerende hvis pengene ikke kommer tilbake.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar. Jeg ringte dem og de sa at hvis transaksjonen har feilet, så vil jeg få pengene tilbake på kontoen om ca 2 dager. Får håpe det, siden det blir utrolig frustrerende hvis pengene ikke kommer tilbake.

Bra.

Da følger du med når reservasjonen slettes. Det pleier å skje ganske raskt. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjøpte via norwegian men så kom det opp en feil etter transaksjonen. Når jeg går inn på banken så ser jeg at det har blitt trukket penger fra reservasjonen av reisen, men når jeg går inn på norwegian så finnes ikke denne reservasjonen. Får jeg pengene automatisk tilbake eller må jeg kontakte norwegian?

Det hender at jeg må trykke referansekoden fra mailen for å finne reservasjonen på siden til Norwegian. Se etter bekreftelse på mailen . Finner du den der så kan du ta å trykke inn referansekoden på din side på siden/appen til Norwegian. Og da kommer det gjerne opp. 

Jeg liker Norwegian.  Jeg har veldig god erfaring med at de er flinke til å rydde opp om det skulle være noe.  

Endret av Eloise12345
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...