AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #1 Del Skrevet 8. april 2024 Noen som har tips? Jeg tenker på sko og veske. Jeg har bestilt noen beige sko med litt glitter/perler. Kan jeg ha hvit veske (Stine Goya - Accra - White Pearl) og disse skoene?🙊 Anonymkode: 570f3...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gramma Skrevet 8. april 2024 #2 Del Skrevet 8. april 2024 Den veska var utrolig kul! Jeg syns absolutt du kan gå med det. Skulle jeg valgt tilbehør til kjolen og veska selv, ville jeg valgt mer nedtonede sko i nude, siden det andre er litt mer statement. Feks https://www.zalando.no/steve-madden-luxe-sandaler-tan-st311a0ql-b11.html Men bare kult å kjøre på med litt forskjellige mønstre også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #3 Del Skrevet 8. april 2024 Gramma skrev (3 minutter siden): Den veska var utrolig kul! Jeg syns absolutt du kan gå med det. Skulle jeg valgt tilbehør til kjolen og veska selv, ville jeg valgt mer nedtonede sko i nude, siden det andre er litt mer statement. Feks https://www.zalando.no/steve-madden-luxe-sandaler-tan-st311a0ql-b11.html Men bare kult å kjøre på med litt forskjellige mønstre også! Takk for tips! De var fine og tok ikke så mye fokus, men jeg syns det er vanskelig å da ha hvit veske hvis det ikke er noe hvitt ellers i antrekket. Det går kanskje an å bruke noen enkle perleøredobber da🤩 Anonymkode: 570f3...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gramma Skrevet 8. april 2024 #4 Del Skrevet 8. april 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for tips! De var fine og tok ikke så mye fokus, men jeg syns det er vanskelig å da ha hvit veske hvis det ikke er noe hvitt ellers i antrekket. Det går kanskje an å bruke noen enkle perleøredobber da🤩 Anonymkode: 570f3...11e Det var en god idé, synes jeg! Og jeg syns ikke man må holde seg til farger som hentes opp i andre deler av antrekket, i alle fall ikke når det er snakk om basisfarger. Se feks dette, funker fint uten matching! (helt annen bytimokjole, men er jo i samme romantiske stil) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå