Gå til innhold

Tilbehør til kjole, hjelp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har tips?

Jeg tenker på sko og veske. Jeg har bestilt noen beige sko med litt glitter/perler. Kan jeg ha hvit veske (Stine Goya - Accra - White Pearl) og disse skoene?🙊

IMG_7453.jpeg

IMG_7933.png

Anonymkode: 570f3...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Gramma skrev (3 minutter siden):

Den veska var utrolig kul! Jeg syns absolutt du kan gå med det. Skulle jeg valgt tilbehør til kjolen og veska selv, ville jeg valgt mer nedtonede sko i nude, siden det andre er litt mer statement. Feks https://www.zalando.no/steve-madden-luxe-sandaler-tan-st311a0ql-b11.html

Men bare kult å kjøre på med litt forskjellige mønstre også!

Takk for tips! De var fine og tok ikke så mye fokus, men jeg syns det er vanskelig å da ha hvit veske hvis det ikke er noe hvitt ellers i antrekket. Det går kanskje an å bruke noen enkle perleøredobber da🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for tips! De var fine og tok ikke så mye fokus, men jeg syns det er vanskelig å da ha hvit veske hvis det ikke er noe hvitt ellers i antrekket. Det går kanskje an å bruke noen enkle perleøredobber da🤩

Det var en god idé, synes jeg! Og jeg syns ikke man må holde seg til farger som hentes opp i andre deler av antrekket, i alle fall ikke når det er snakk om basisfarger. 

Se feks dette, funker fint uten matching! (helt annen bytimokjole, men er jo i samme romantiske stil)

bytimo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...