Gå til innhold

Hvilket nettsted er best og mest seriøst å benytte for kvinne som søker elsker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg (kvinne) har veldig god erfaring med Cupido, opplever det som det mest seriøse. Ja, det er mange merkelige menn der inne også, og folk som fyrer av gårde meldinger uten å lese profilen. Men jeg har truffet flere attraktive menn der inne, menn som har høy status i samfunnet for øvrig og ikke problemer med å finne seg en kvinne. Noen har blitt elskere. Det går fint an å møte noen via Fetlife også, om man er litt kinky. Det finnes egne grupper der inne for folk som ser etter treff. En kompis møtte samboeren sin på Fetlife. 

Anonymkode: b82fe...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
On 4/10/2024 at 12:03 PM, AnonymBruker said:

Da har du ikke lett godt nok. Det er hauger av normale hyggelige menn som ikke får noe som helst kontakt. Kanskje du må begynne å omdefinere hva som er desperat og slibrig.

Anonymkode: e6bea...81a

Enig i dette. Jeg har (som nevnt i innlegget mitt over) møtt flere normale og hyggelige menn på Cupido. Ikke alle har vært innenfor det jeg tenner på, men slibrige og psykososiale tilfeller har jeg fått færre meldinger fra. 

Cupido er uansett som så mange steder utseendefokus. Jeg holder meg i form og ser bra ut, så det kan selvsagt være en av grunnene til at jeg har møtt flotte menn der inne. De mennene som er godt trent og har et godt utseende, ser jo gjerne etter noen på sitt nivå. Og det skriver jeg ikke for å virke nedlatende, bare som en ren faktaopplysning. 

Anonymkode: b82fe...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 11.05):

Problemet med slike sider er at de stort sett befolkes av desperate, slibrige menn, der 99% er psykososiale minusvarianter. Å finne frem til de EKSTREMT få som er noenlunde attraktive og normale i hodet, er som å jakte på nåla i høystakken. Jeg snakker av erfaring.

Anonymkode: 006b7...f3f

Problemet med alle sider, er alle de pågående opptatte mennene. De er jo verre enn rovdyr. Men perfekt for de som ønsker seg en gift mann da. 

Anonymkode: b5580...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...