Gå til innhold

Hvilket nettsted er best og mest seriøst å benytte for kvinne som søker elsker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet om Tinder, Happn, Cupido og Fetlife..er det noen jeg bør unngå?

k48

Anonymkode: 1d7ba...6d2

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Cupido kan vel være det mest seriøse. Du kan styre mye hva andre og hvem, som får se deg om du velger å ha noen bilder i profilen. Har selv truffet dame der som ble et elskerforhold.

Anonymkode: 2250d...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cupido er vel kanskje den som du har best kontroll med hvem du lar se hva og hvem du ønsker å snakke med.

Her er det jo også folk av samme sinn som er på jakt etter elsker/elskerinne.

Du kommer nok til å få mange tilbud utenfor målgruppe selv om du spesifiser tydelig hva du er på jakt etter så vær klar til å sile ut og filtrere de du ikke ønsker. En venn har fortalt meg at det er langt fler menn enn kvinner her. 🙂 

Fetlife er det ikke mange som er på det generelle dating markedet, det er mest de som har BSM interreser som vanker der.

På Tinder er vel utvalget langt større på generell,  men kanskje ikke så lett å føre en diskusjon her og finne en som bare er elsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har brukt Nakentid og C-Date. Den siste var der jeg traff menn jeg kunne kommunisere med, og som ikke bare ville vise fram tissen sin.

Anonymkode: 98334...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har brukt Nakentid og C-Date. Den siste var der jeg traff menn jeg kunne kommunisere med, og som ikke bare ville vise fram tissen sin.

ok, jeg ser c-date er rimelig dyrt i forhold (3mndx764 =2292 for innngangspakke) men du mener det er litt mer seriøse deltagere der?

Endret av trond_70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke jeg betalte for C-Date. Men det er en stund siden... Følte at folk var litt mer seriøse der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror ikke jeg betalte for C-Date. Men det er en stund siden... Følte at folk var litt mer seriøse der ja.

Den minste pakken for 3 måneder koster 2.292 så noe har sannsynligvis endret seg, mulig de kjører egen pris for menn? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

k48

Du er en mann! Geez. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da har du aldri vert på C-date. For der pøses det på med meldinger, og nå du har betalt er de tomme. Det er kun ei side for å svindle.

Anonymkode: 2250d...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

k48

Jeg har prøvd alle unntatt Tinder, men det er en stund siden jeg brukte slike apper til dette formålet.. Men jeg har hatt større "suksess" med twitter og insta, men selvfølgelig også på byen. Det er ingen storby, så det er mye enklere enn en storby som f.eks Trondheim.. Men siden du er kvinne, så har vi også forskjellige måter og steder å finne elskere på.. En fast elsker bør jo bo i nærheten din?

Unngå? unngå enkelte menn? eller at det er for lite å velge mellom? 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

k48

Fetlife er et sted for folk med fetisher og kinky interesser. Det er ikke en datingside.

Prøv heller sukker.no

Anonymkode: e6bea...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gammelsmurfen skrev (16 timer siden):

Du er en mann! Geez. 

Jeg er absolutt ingen mann, hvorfor skulle jeg det..?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (9 timer siden):

Jeg har prøvd alle unntatt Tinder, men det er en stund siden jeg brukte slike apper til dette formålet.. Men jeg har hatt større "suksess" med twitter og insta, men selvfølgelig også på byen. Det er ingen storby, så det er mye enklere enn en storby som f.eks Trondheim.. Men siden du er kvinne, så har vi også forskjellige måter og steder å finne elskere på.. En fast elsker bør jo bo i nærheten din?

Unngå? unngå enkelte menn? eller at det er for lite å velge mellom? 🤭

Ts her, takk for svar😊Litt av «problemet» mitt er det enorme utvalget på noen av disse plattformene, vanskelig å vite om folk er seriøse…

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts her, takk for svar😊Litt av «problemet» mitt er det enorme utvalget på noen av disse plattformene, vanskelig å vite om folk er seriøse…

Ok.. mangfoldet er jo bra ha da🤭men tilliten er desverre liten.. Så jeg har også opplevd "tøff i tryne ja, med for redd til å møtes". Jeg tror mange koser seg med sexpraten, og følelsen av å "ha noen". For jeg deler mine fantasier, og har masse tips som gjør sexen et hakk bedre. da økes nysgjerrigheten betraktelig..

Men jeg har etterhvert blitt mere klar over, sannsynligheten for treff må være stor.. Det å ha sex virker så skremmende på enkelte.. vi skal jo bare møtes for felles nytelse og ha det hyggelig og gøy sammen. Så jeg spør oftere hva vi kan gjøre, når vi ikke har sex? Det gjør det mere spennende, koselig og avslappende. Så totalopplevelsen er så viktig for meg🥰

Men jo.. dating er en risikosport.. litt frustrende enkelte ganger.. men så er allting glemt, når jeg ligger utpeiset på hodeputekosepraten😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er helt riktig at det er mange useriøse så prøv og sil ut med kontroll spørsmål eller vurder en mer vanlig dating app. Selvfølgelig verre å finne noen med samme formål der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 4/8/2024 at 6:08 PM, AnonymBruker said:

k48

Så hva er galt med mannen din?

Anonymkode: 07402...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Problemet med slike sider er at de stort sett befolkes av desperate, slibrige menn, der 99% er psykososiale minusvarianter. Å finne frem til de EKSTREMT få som er noenlunde attraktive og normale i hodet, er som å jakte på nåla i høystakken. Jeg snakker av erfaring.

Anonymkode: 006b7...f3f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann her. Men det spiller vel liten rolle så lenge man er ute i samme ærend. 

Tinder funker fint og det er relativt lett og lite tidkrevende å finne det man ønsker :)

Anonymkode: e6259...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Problemet med slike sider er at de stort sett befolkes av desperate, slibrige menn, der 99% er psykososiale minusvarianter. Å finne frem til de EKSTREMT få som er noenlunde attraktive og normale i hodet, er som å jakte på nåla i høystakken. Jeg snakker av erfaring.

Da har du ikke lett godt nok. Det er hauger av normale hyggelige menn som ikke får noe som helst kontakt. Kanskje du må begynne å omdefinere hva som er desperat og slibrig.

Anonymkode: e6bea...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Da har du ikke lett godt nok.

Det kan man alltid si når man ikke finner nåla i høystakken.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...