Gå til innhold

Oppkjøring (kl. B) i Hamar. Hva bør jeg tenke på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er tre måneders ventetid for oppkjøring der jeg bor, så jeg bestilte oppkjøring i Hamar. Den byen er helt ukjent for meg.

Er det noen som vet om det er noe spesielt jeg bør tenke på? Er det noen steder med spesielle trafikkforhold der man ofte blir testet?

Dersom du har kjørt opp på Hamar selv: Husker du ca. hvilken rute du kjørte? Da kan jeg se gjennom den på Google Maps 🙈

På forhånd takk for alle svar! 

Anonymkode: b7f98...598

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

70% landevei

vær obs på høyreplikt som er ca overalt i sentrum og bolig områder.

Kom deg effektivt opp i riktig fart og obs på bakketopper og krappe svinger som det kan være overraskelser bak. 

Er et helt jævlig parkeringshus inne i sentrum, hvis du får dratt dit på forhånd så hadde jeg gjort det for å øve meg på å kjøre inn dit og parkere. Sensor ber deg om å rygge parkere der inne og det er veldig trangt der. 

Anonymkode: 4a1b7...3a6

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

70% landevei

Kom deg effektivt opp i riktig fart og obs på bakketopper og krappe svinger som det kan være overraskelser bak. 

Er et helt jævlig parkeringshus inne i sentrum, hvis du får dratt dit på forhånd så hadde jeg gjort det for å øve meg på å kjøre inn dit og parkere. Sensor ber deg om å rygge parkere der inne og det er veldig trangt der. 

Tusen takk! Er så takknemlig for dette svaret 🙏

Får dessverre ikke dratt dit på forhånd. Akkurat parkering er jeg trygg på, men dette er jo et veldig uvant veimiljø for meg. Må få lappen innen en viss dato, så jeg er helt avhengig av å bestå 😢

Håper at grunnforståelsen min er god nok, skal terpe ekstra godt på landevei og høyreregel 👍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

70% landevei

Lurer på hvilke du mener ? Det under Peppes? Ikke ts

Anonymkode: 0a960...be1

AnonymBruker
Skrevet

Noen flere? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...