Minimalista Skrevet 8. april 2024 #1 Skrevet 8. april 2024 (endret) . Endret 8. april 2024 av Minimalista
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #2 Skrevet 8. april 2024 Jeg hadde byttet skole. Dette er et tilbud du betaler før, da må man kunne forvente mer. Dersom lærer/skolen ikke klarer å holde orden i en klasse med 8 elever, bør de ikke få drive en skole. Anonymkode: be459...7df 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #3 Skrevet 8. april 2024 Med tanke på At dette er et tilbud dere foreldre betaler for ville jeg krevd at klassen har en stabil klassekontakt. Klarer ikke skolen å gi det tilbudet de garantert reklamerer for så ville jeg byttet skole. Anonymkode: fadbc...e63 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #4 Skrevet 8. april 2024 Offentlig skole er IKKE BEDRE. det er et samfunnsproblem. Anonymkode: 2e99f...9f4 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #5 Skrevet 8. april 2024 Hva slags foreldre har slike barn!?!? Det er foreldrene som oppdrar de! Anonymkode: 2462e...a78
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #6 Skrevet 8. april 2024 Og dette betaler dere for? Jeg hadde tatt ungen ut. Anonymkode: b9b07...786 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #7 Skrevet 8. april 2024 Også hadde jeg kontaktet læreren det er snakk om. Typisk at en elev slår eller truer læreren, også har lærer feks sagt: «Hadde du likt om jeg gjorde det samme mot deg?» = LæReR tRueT EleV mEd VoLd 🤪 Anonymkode: 2462e...a78 3 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #8 Skrevet 8. april 2024 Jeg hadde byttet skole. Det er ikke sånn at privatskole alltid er bedre enn offentlig. Her jeg bor har vi 2 privatskoler, en elendig, og en bra. Har selv hatt barn på den bra privatskolen. Anonymkode: 97f7b...482
Minimalista Skrevet 8. april 2024 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Også hadde jeg kontaktet læreren det er snakk om. Typisk at en elev slår eller truer læreren, også har lærer feks sagt: «Hadde du likt om jeg gjorde det samme mot deg?» = LæReR tRueT EleV mEd VoLd 🤪 Anonymkode: 2462e...a78 Dette med lærer mot elev var dager før dette med elev mot lærer.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #10 Skrevet 8. april 2024 Minimalista skrev (2 minutter siden): Dette med lærer mot elev var dager før dette med elev mot lærer. Ja, men vet du faktisk hva som ble sagt? Er det fjerdeklassingen din som har gjenfortalt? Anonymkode: 3babe...69f 3
Minimalista Skrevet 8. april 2024 Forfatter #11 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, men vet du faktisk hva som ble sagt? Er det fjerdeklassingen din som har gjenfortalt? Anonymkode: 3babe...69f Ja jeg vet hva som ble sagt,lærer har innrømt det ovenfor rektor og sagt unnskyld til barna.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #12 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Også hadde jeg kontaktet læreren det er snakk om. Typisk at en elev slår eller truer læreren, også har lærer feks sagt: «Hadde du likt om jeg gjorde det samme mot deg?» = LæReR tRueT EleV mEd VoLd 🤪 Anonymkode: 2462e...a78 Å noen ganger er det sltså lære som bedriver vold Anonymkode: 7596d...970
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #13 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å noen ganger er det sltså lære som bedriver vold Anonymkode: 7596d...970 Jeg er ikke lærer men jobber som miljøveileder på en barneskole, og svaret på dette tror jeg du vet godt selv. Nei, lærere bedriver ikke vold. Men dagens fjerdeklassinger vet veeeeldig godt sine egne rettigheter, de er klar over at læreren ikke engang har lov til å holde dem i hånden og lede dem ut av klasserommet dersom de utøver vold mot lærere eller medelever. Og de utnytter denne kunnskapen på det groveste. Så ligger jo det største problemet i at foreldrene er på laget deres da, så når en elev slipper unna så ser jo de andre elevene det og ballen begynner å rulle, pluselig har du 5-6 elever som henger i taklampene og nekter å høre etter🙃 og det er synd, for det er jo resten av elevene det går utover når lærere må bruke all tid på enkeltelever… jeg går 1 til 1 på en elev med flere diagnoser og kan ikke gjøre annet enn å observere at læreren driver brannslokking på de 5 andre som ødelegger for resten av klassen. Men når elevene drar hjem og klager til pappa om at læreren driver psykisk vold fordi hen ble bedt om å gå på gangen, da synes jeg synd på den stakkars læreren som må møte pappaen og advokaten hans når skoledagen er over Anonymkode: a94c6...aaa 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå